Днями Facebook анонсувала серію візуальних змін і поліпшень функцій макета бізнес-сторінок в мобільній версії своєї соціальної мережі, щоб спростити взаємодію з ними.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Наприклад, якщо ви дивитеся на сторінку ресторану або перукарні, тепер ви можете легко забронювати або через Facebook зі сторінки. Редизайн, який буде відрізнятися для кожної категорії сторінок, починається зі сторінок для ресторанів, місцевих служб і телешоу. У найближчому майбутньому Facebook планує випустити власні проекти на інші типи сторінок.
На додаток до цих змін Facebook робить свої рекомендації більш помітними, додавши краудсорсированные рекомендації безпосередньо на сторінки в якості заміни традиційних відгуками. Вперше випущений восени 2016 року, рекомендації - це спосіб опитування ваших друзів на різну тематику, і навіть для подорожей.
Facebook хоче, щоб ця функція поступово набирала популярність. Отже, тепер, коли ви рекомендуєте ресторан або місцевий бізнес одному, Facebook буде заохочувати вас писати більш правдиву версію цієї рекомендації, вимагаючи мінімального кількості символів і дозволяючи додавати фотографії. Потім він буде доданий в якості огляду на сторінку Facebook цієї установи.
Останнім часом соцмережа робить упор на комунікації і подорожі, поєднуючи ці 2 різні теми.
Як повідомляв портал Знай.uа, з 3 по 6 серпня в Китаї проходила виставка ChinaJoy, під час якої віце-президент компанії Razer Чен Сяопінг (Xiaoping Chen) оголосив про плани випустити Razer Phone 2.
Також портал Знай.uа писав, що унікальна версія суперкара Pagani Zonda під назвою HP Barchetta, яка буде випущена в кількості трьох примірників, стала найдорожчим автомобілем у світі.