В об'єктиви камер потрапив новий BMW X5 під час дорожніх тестів. Очікується, що авто покажуть світу в цьому році, а починаючи з 2019 року автомобілі надійдуть у продаж. Знімки кросовера опублікувало видання MotorAuthority.

Незважаючи на те, що кузов автомобіля все ще приховано щільним шаром камуфляжу, новинка відрізняється від своїх попередників змінами кузова.

Одним з яскравих елементів переробленого виду стане нова велика решітка радіатора. Разом з тим, відомо, що після зміни поколінь кросовер переїде на платформу CLAR, на якій вже створена нова 7-я серія. У четвертій генерації автомобіль отримає збільшені габарити, але, як це зараз прийнято, не просто не додасть у вазі, а навіть схудне.

Багато в чому це відбудеться за рахунок великої кількості елементів з алюмінію і кевлара в конструкції кузова.

Популярні новини зараз
У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки
Показати ще

Крім того, BMW X5 отримає і гібридну версію, а сама потужна модифікація М буде розвивати близько 600 кінських сил.

Раніше портал "Знай.иа" повідомив, що відома компанія Tesla вирішила відкликати по всьому світу 123 тисячі електромобілів марки Model S. Відомо, що причиною стали несправні деталі гідропідсилювача керма.

Про це стало відомо завдяки повідомленням компанії Tesla, які вона розіслала своїм клієнтам.

У листах повідомляється, що корозія вражає болти гідропідсилювача керма в регіонах з холодним кліматом, що в свою чергу може ускладнити контроль. При цьому відкликанню підлягають лише моделі, вироблені до квітня 2016 року. Компанія має намір замінити деталі керма в відкликаних електромобілях.

У Tesla зазначили, що на даний момент не було зафіксовано жодної аварії, причиною якої стала корозія. Також в компанії відзначили, що водії можуть користуватися автомобілем аж до відкликання, враховуючи лише, що для повороту керма потрібно більше зусиль.