Вийшла 20 квітня God of War на шляху до чергового рекорду — на цей раз на YouTube.

Згідно з даними квітневого звіту маркетингової платформи Matchmade, історія бога війни і його сина в новому творінні Sony Santa Monica багатьох залишила байдужими. Повідомляється, що навіть через кілька тижнів після виходу гри, при поточному темпі переглядів роликів гра може досягти мільярда переглядів швидше будь-якого іншого продукту інтерактивного медіа.

Зараз God of War осідлала величезну хвилю популярності і наближається до мільярда переглядів. Тільки за квітень (гра вийшла 20-го числа) загальна кількість переглядів становило 728 мільйонів.

У проекту є всі шанси побити історичний рекорд YouTube, досягнувши мільярда переглядів швидше будь-якої іншої гри.

Популярні новини зараз
"Йо**на ти в рот": п'яні ТЦК-кашники силоміць "упакували" волонтера і з кулаками накинулися на жінок Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Тієї ж Fortnite на досягнення такого результату знадобилося цілих п'ять місяців. Тепер, правда, шутер щомісяця домагається великих цифр: тільки за квітень на YouTube контент по грі зібрав понад п'ять мільярдів переглядів. При цьому популярність прямого конкурента "королівської битви" Epic Games — PUBG — на порядок нижче.

Співробітники Matchmade не виключають, що у творіння Sony Santa Monica є всі шанси змінити розстановку сил на платформі Google. Такий успіх на YouTube обумовлений, як вважають автори дослідження, відмінними відгуками преси, ностальгічною цінністю для гравців і величезним попитом у аудиторії — адже God of War стала самим быстропродаваемым проектом Sony в історії PS4.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за повідомленням Patently Apple, 31 травня Apple опублікувала нову патентну заявку. Вона описує скло підвищеної міцності для портативних електронних пристроїв, таких як iPhone і iPad.

У патенті йдеться про винахід, який буде працювати, як покриття для екрана. Його можна нанести на дисплей гаджета, або на корпус, який також потребує захисту. По суті, цей як захисне скло, але набагато міцніше, і є власною розробкою компанії. Теоретично, це дійсно зробить телефони і планшети більш стійкими до падіння і потріскування.