Вийшла 20 квітня God of War на шляху до чергового рекорду — на цей раз на YouTube.

Згідно з даними квітневого звіту маркетингової платформи Matchmade, історія бога війни і його сина в новому творінні Sony Santa Monica багатьох залишила байдужими. Повідомляється, що навіть через кілька тижнів після виходу гри, при поточному темпі переглядів роликів гра може досягти мільярда переглядів швидше будь-якого іншого продукту інтерактивного медіа.

Зараз God of War осідлала величезну хвилю популярності і наближається до мільярда переглядів. Тільки за квітень (гра вийшла 20-го числа) загальна кількість переглядів становило 728 мільйонів.

У проекту є всі шанси побити історичний рекорд YouTube, досягнувши мільярда переглядів швидше будь-якої іншої гри.

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

Тієї ж Fortnite на досягнення такого результату знадобилося цілих п'ять місяців. Тепер, правда, шутер щомісяця домагається великих цифр: тільки за квітень на YouTube контент по грі зібрав понад п'ять мільярдів переглядів. При цьому популярність прямого конкурента "королівської битви" Epic Games — PUBG — на порядок нижче.

Співробітники Matchmade не виключають, що у творіння Sony Santa Monica є всі шанси змінити розстановку сил на платформі Google. Такий успіх на YouTube обумовлений, як вважають автори дослідження, відмінними відгуками преси, ностальгічною цінністю для гравців і величезним попитом у аудиторії — адже God of War стала самим быстропродаваемым проектом Sony в історії PS4.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за повідомленням Patently Apple, 31 травня Apple опублікувала нову патентну заявку. Вона описує скло підвищеної міцності для портативних електронних пристроїв, таких як iPhone і iPad.

У патенті йдеться про винахід, який буде працювати, як покриття для екрана. Його можна нанести на дисплей гаджета, або на корпус, який також потребує захисту. По суті, цей як захисне скло, але набагато міцніше, і є власною розробкою компанії. Теоретично, це дійсно зробить телефони і планшети більш стійкими до падіння і потріскування.