Щорічно спеціалісти корпорації Google випускають різні версії операційних систем для мобільних пристроїв, а також для персональних комп'ютерів різні утиліти. На цей раз представники техногиганта прихованим чином представили нову версію ОС.

Шанувальники операційної системи Android з нетерпінням чекають виходу чергової версії ОС, назва якої корпорація все ще тримає в секреті. Відомо, що нова ОС в даний момент має найменування Android P, а всі назви попередніх версій були пов'язані з різними солодощами. Аналітики помітили, що в додатку Google I/O 2018, створеному для учасників і глядачів черговий конференції корпорації, з'явився розділ з зазначенням пароля для мережі Wi-Fi, яка буде використана в ході виставки.

У програмі вказано пароль p1n3appl3, що є шифром слова pineapple (ананас). Багато шанувальників Google відразу здогадалися, що чергова версія фірмової операційної системи отримає назву Android Pineapple, так як подібні натяки співробітники корпорації роблять не випадково.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що американська взуттєва компанія K-Swiss спільно з кіберспортивної організацією Immortals має намір випустити дві моделі геймерських кед — для повсякденного життя і кіберспорту. Що стосується другої моделі, вона буде використовуватися представниками мультигейминга в різних дисциплінах. Відповідну угоду про контракт уже підписано.

Популярні новини зараз
Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Відомо, що перша модель кросівок надійде в продаж у грудні 2018 року. Як очікується, це буде брендована версія моделі K-Swiss Kompass. Ціна її не повідомляється. А ось модель Sneaker буде коштувати 180 доларів, і в продажу з'явиться вже на початку 2019 року.

У процесі розробки представники взуттєвої компанії будуть відвідувати тренувальний центр Immortals, щоб зрозуміти потреби гравців, а також "уточнити зростання температури в черевику і рух ніг під час матчів". Процес буде фіксуватися на відео, потім його опублікують у соціальних мережах IMT і K-Swiss.

Відомо, що кіберспорт є одним з найбільш активно зростаючих бізнес-проектів на сьогодні. Багато компаній так чи інакше готові вкладати в нього гроші. Так що логіка в діях K-Swiss, безумовно, є.