Google поділився деталями роботи функції блокування реклами в Chrome, запуск якої відбудеться 15 лютого.

Chrome перестане відображати всі оголошення (включаючи належні Google) на тих сайтах, які показують рекламу, яка не відповідає стандартам "Коаліції за кращу рекламу" (Coalition for Better Ads).

Фільтрація на рівні мережі

Дата запуску вбудованого блокувальника реклами в Chrome не прив'язана до виходу певної версії браузера (Chrome 64 був випущений 24 січня, а Chrome 65 вийде на початку березня). Коли про це вперше стало відомо, з'явилися припущення, що функція буде працювати на стороні сервера. Сьогодні Google підтвердив, що це дійсно так.

"На технічному рівні, коли користувач Chrome перейде на сторінку, рекламний фільтр в Chrome спочатку перевірить, чи належить ця сторінка сайту, що не дотримується стандартів Coalition for Better Ads.
Якщо це так, то мережевий запит на сторінці - на JavaScript або зображення - буде перевірений за списком пов'язаних з рекламою URL-патернів. Якщо буде виявлено відповідність, то Chrome заблокує запит, запобігши показу оголошення на сторінці ", - пояснили в компанії.

Нова функція буде вимагати версії Chrome 64 і вище. При цьому Google зможе оновлювати рекламний фільтр окремо від браузера.

Блокувальник реклами буде доступний на Android, в Windows, Mac, Linux і Chrome OS. Коли він буде запущений для iOS, в Google не уточнили.

При блокуванні реклами користувачеві покажуть відповідне сповіщення. При цьому він зможе відключити цю функцію, встановивши перемикач на "Завжди дозволяти рекламу на цьому сайті".

Допустимі норми

У Google відзначили, що одного порушення стандартів буде недостатньо для блокування всієї реклами на сайті. Chrome буде слідувати наступним нормам, виробленим коаліцією:

7,5% в перші два місяці;
5% в наступні чотири місяці;
2,5% в наступний місяць.

Іншими словами, якщо 1 з кожних 40 переглядів сторінок включатиме оголошення, які порушують стандарти, то сайт як і раніше буде отримувати дохід від реклами в повному обсязі.

Які типи реклами будуть блокуватися

На десктопах будуть блокуватися чотири типи реклами:

поп-апи;
автопрогравачі відео зі звуком;
оголошення з таймером зворотного відліку, які показуються до завантаження сторінки;
великі закріплені банери, що займають більше 30% простору екрану користувача.

На мобільних пристроях блокуванню підлягатимуть вісім типів оголошень:

спливаючі оголошення;
оголошення, що показуються до завантаження сторінки;
миготливі анімовані оголошення;
автопрогравачі відео зі звуком;
оголошення з таймером зворотного відліку, які показуються після переходу за посиланням;
повноекранні скролери;
великі закріплені банери;
якщо щільність реклами перевищує 30%.

Стандарти кращої реклами (Better Ads Standards) були розроблені після опитування 40 тисяч інтернет-користувачів в США і Європі.

Чотирикроковий підхід до боротьби з неякісною рекламою

Google буде дотримуватися чотирьох кроків при боротьбі з невідповідною стандартам рекламою:

Оцінка того, наскільки добре сайти дотримуються стандартів, розроблених коаліцією;
Інформування сайтів про виявлені проблеми;
Надання сайтам можливості усунути ці проблеми;
Видалення оголошень з сайтів, які продовжують показувати заборонені види реклами.

Залежно від того, скільки порушень буде виявлено, сайт отримає одну з трьох оцінок:

Passing (Відповідає)
Warning (Попередження)
Failing (Не відповідає)

Як дізнатися, чи є у сайта проблеми

Про виявлені порушення Google буде інформувати власників сайтів через звіт про реалізацію реклами в Search Console. Там же вони зможуть запросити повторну перевірку сайту після усунення цих проблем.

Популярні новини зараз
Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

Оголошення будуть блокуватися тільки на тих сайтах, за якими протягом 30 днів зберігався статус "Failing".

У Google підкреслюють, що кінцевою метою запуску нової функції є не фільтрація оголошень, а поліпшення досвіду взаємодії з рекламою для всіх інтернет-користувачів.

Компанія також повідомила, що на 12 лютого 42% сайтів, яким раніше був привласнений статус "Failing", усунули виявлені проблеми і зараз мають статус "Passing".

Як повідомляв портал "Знай.ua", Google пообіцяла зробити доступною доповнену реальність онлайн для всіх. Компанія анонсувала інструмент AR для браузера Chrome.