Компанія Disney створила робота, єдина мета якого - робити сальто назад. І хоча він робить це дуже красиво, до роботів конкурентів ще далеко.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІнженери з Disney Research створили робота, який вміє виконувати переворот в польоті з троса. Розробка має три сегменти, які можуть складатися в польоті, що дозволяє роботу обертатися в повітрі.
Подивіться незвичайне відео з диво-роботом:
Розробники під керівництвом Гюнтера Нимайера з Disney Research створили експериментального робота Stickman для відпрацювання алгоритмів складних стрибків.
Конструкція робота досить проста – він складається з трьох металевих сегментів, з'єднаних петлями і двома поршнями, встановленими на центральному сегменті. У повністю розкладеному стані він має довжину, яку можна порівняти з довжиною людського тіла – близько 2 метрів. Кожен з двох поршнів з'єднує один з крайніх сегментів з середнім, за рахунок чого робот може в польоті незалежно змінювати положення кожного сегмента відносно інших і тим самим керувати своїм рухом.
Судячи з відео, перед виконанням перевороту робот закріплюється на піднятому тросі. В кінці падіння він відчіплюється від троса і притискає крайні сегменти до центрального подібно до того, як люди притискають до тіла руки і ноги. За рахунок цього він прискорює своє обертання і може здійснювати до двох зворотних переворотів за один стрибок.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що компанія LG презентувала в Лос-Анджелесі перший у світі гнучкий 2-метровий OLED-дисплей. Демонстрація новинки відбулася в рамках конференції, заявляє 9to5Google.
Відомо, що панель отримала дозвіл Ultra HD (UHD) 3840 × 2160 з прозорістю 40 відсотків. Головним нововведенням є гнучкість конструкції - вона може бути згорнута до "трубки" товщиною 88 мм
Пристрій розрахований як для застосування в зовнішній рекламі, так і в будинках, де воно може зливатися з навколишнім середовищем.
Однак поява панелі на ринку поки не очікується. Також не озвучуються і приблизні терміни. Швидше за все, технологія буде продаватися конкурентам, і вже тоді вони з'являться на ринку для простый покупців.