Відомо, що вже протягом півстоліття на продаж машини витрачається більше коштів, ніж на її виробництво. Ми живемо в епоху маркетингу і без реклами не продається нічого. Реклама проникла і в колись затишний інтернет. Тепер читання новинних сайтів мало чим відрізняється т перегляду телевізора. Місць, в яких людина не стикаася б з рекламою стає все менше. Як повідомляє Соцпортал, днями стало відомо про захоплення рекламниками ще одного бастіону нашого колишнього спокою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Голландський стартап розробив пісуар, що показує відвідувачам туалету рекламу. Екран включається тільки тоді, коли в пісуар спрямована струмінь (за цим стежить спеціальний датчик), - передає телеграм-канал Технології, медіа та суспільство. Цікава ідея, але в дечому голландські стартапери відстали від духу часу. Не вистачає розпізнавання осіб - щоб реклама була не просто своєчасною, а й таргетованою.
Ну а що, у піцерії в Осло камери, що розпізнають стать і вік клієнтів, щоб тестувати покази реклами на різну аудиторію (які оголошення привертають увагу жінок/чоловіків і т. д.), - зазначив автор. За його інформацією, в Китаї є публічні туалети, де папір видають автомати з розпізнаванням осіб, щоб люди не відмотували собі занадто багато паперу.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про ренесанс рекламної індустрії