Відомо, що вже протягом півстоліття на продаж машини витрачається більше коштів, ніж на її виробництво. Ми живемо в епоху маркетингу і без реклами не продається нічого. Реклама проникла і в колись затишний інтернет. Тепер читання новинних сайтів мало чим відрізняється т перегляду телевізора. Місць, в яких людина не стикаася б з рекламою стає все менше. Як повідомляє Соцпортал, днями стало відомо про захоплення рекламниками ще одного бастіону нашого колишнього спокою.

Голландський стартап розробив пісуар, що показує відвідувачам туалету рекламу. Екран включається тільки тоді, коли в пісуар спрямована струмінь (за цим стежить спеціальний датчик), - передає телеграм-канал Технології, медіа та суспільство. Цікава ідея, але в дечому голландські стартапери відстали від духу часу. Не вистачає розпізнавання осіб - щоб реклама була не просто своєчасною, а й таргетованою.

Ну а що, у піцерії в Осло камери, що розпізнають стать і вік клієнтів, щоб тестувати покази реклами на різну аудиторію (які оголошення привертають увагу жінок/чоловіків і т. д.), - зазначив автор. За його інформацією, в Китаї є публічні туалети, де папір видають автомати з розпізнаванням осіб, щоб люди не відмотували собі занадто багато паперу.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про ренесанс рекламної індустрії

Популярні новини зараз
Пенсія буде доступна лише одиницям: нові вимоги до мінімального стажу Відмінити військову підготовку для студентів: експертка запевнила, що виші не готові Енергетичний колапс: експерт закликав готуватися, щоб пережити зиму Вчителів змушують платити свої гроші: освітяни обурилися поборами
Показати ще