Нещодавно Samsung Electronics оголосила про проведення заключної конференції консорціуму 3GPP. На цьому заході були затверджені стандарти технологій 5G, які необхідні для комерційного впровадження мереж п'ятого покоління.

Цю інформацію повідомляє видання "ІТ для бизнеса".

На конференції були присутні лизько півтори тисячі експертів від компаній, які спеціалізуються на розробці і виробництві чіпсетів, мобільних пристроїв і устаткування, включаючи Samsung, Qualcomm, а також представників провайдерів стільникового зв'язку, таких як Verizon, AT & T, NTT DoCoMo, KT і SK Telecom.

Також участь у конференції взяли робочі групи з розвитку бездротових технологій для мобільних мереж п'ятого покоління. Саме вони визначали фінальний набір технологій для першого комерційного впровадження 5G. До них відносят технології бездротового доступу 5G, які забезпечують найшвидшу передачу даних з ультранизькими затримками, а також методологія тестування терміналів 5G на відповідність стандартам.

Робоча група RAN4, яку очолює Samsung, працює над формуванням вимог до технічних характеристик радіо підсистем терміналів 5G і до продуктивності базових станцій, в тому числі в діапазонах 3,5 ГГц і 28 ГГц. Саме ці вимоги будуть регламентувати використання спектра 5G, після масового запуску комерційних мереж п'ятого покоління в Кореї, США і в Японії.

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", старший віце-президент Qualcomm Дурга Прасад Малладі (Durga Prasad Malladi) в інтерв'ю Economic Times позначив терміни появи перших смартфонів з підтримкою мобільних мереж п'ятого покоління (5G).

За його словами, деякі виробники розраховують представити 5G-апарати до кінця поточного року. Вихід подібних пристроїв, по всій видимості, відбудеться ближче до кінця 2018 го, після запуску перших сегментів комерційних мереж п'ятого покоління.

Також портал повідомляв про те, що Sony представила свою середньострокову корпоративну стратегію, в якій провела аналіз власних проблем, а також шляхи їх вирішення. Компанія визнала, що вже три роки продає менше смартфонів, ніж очікувалося.

Причину проблем компанія сформулювала так: «Не покращуємо продуктову лінійку досить швидко". Дійсно, Sony повільніше інших впроваджує подвійні камери, вузькі рамки і інші поширюються по ринку смартфонів фішки, такі як відбитки пальців і розпізнавання осіб.