Розумні колонки, на зразок Amazon Echo, швидко стають чимось звичним, принаймні для американців, пише Business Insider. Видання вказує, що подібні гаджети завойовують споживачів набагато швидше, ніж це вдавалося смартфонів або планшетів. Сьогодні вже у 16% мешканців США є в будинку розумна колонка.

Видання також запевняє, що ці гаджети замінюють інші домашні пристрої. Ті, що купили колонку починають менше дивитися телевізор і рідше беруть в руки смартфон. Але найсильніше колонки вдарили по вже і так застарілого каналу розповсюдження новин — радіо. За даними NPR і Edison Research, 39% власників розумних колонок відмовилися через них від традиційних FM-приймачів.

34% споживачів заявили, що з колонкою вони звільнили час, який раніше витрачали на смартфон. Справа в тому, що подібні девайси дозволяють виводити звукові повідомлення, писати повідомлення і здійснювати дзвінки, тому необхідність в тому, щоб постійно брати в руки смартфон дійсно знижується.

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

За смартфонами свої позиції втрачають телевізори. 30% власників сказали, що з колонкою цей тип розваги і отримання інформації став менш затребуваним. Люди стали рідше включати телевізори, споживаючи контент через динаміки. 27% розповідають, що тепер менше часу витрачають на планшети. Далі відсотки все менш значні. Власники стали читати менше паперових видань, рідше включати комп'ютер і користуватися традиційними аудіосистемами.

Компанії провели дослідження, опитавши 806 власників розумних колонок. Це не така велика кількість, щоб говорити про те, що колонки вбивають ТБ і радіо, але це черговий знак, що вони стають чимось більшим, ніж просто пристроями для прослуховування музики та подкастів з можливістю відповідати на запитання. Відбувається те ж, що в свій час трапилося зі смартфонами: тепер смартфон — це гаманець, сховище особистої інформації, пристрій змушує купувати більше, простіше і активніше. З колонками відбувається щось подібне.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що армійці навчать робота ввічливості.