Компанія Facebook раніше анонсувала створення власної майданчики для онлайн-знайомств. І зовсім скоро запустить тестування нової функції протягом декількох місяців.

Facebook обіцяє, що новий сервіс не буде містити реклами і буде абсолютно безкоштовним. Крім того, в компанії гарантували, що особисті дані користувачів не будуть використовуватися в рекламних цілях.

Для використання функції "онлайн-знайомств" користувачам потрібно створити окремий профіль, доступ до якої буде можливий через основний аккаунт в Facebook.

Соціальна мережа буде підбирати партнера для знайомства і пропонувати людей на основі спільних інтересів. Для оптимального і повного роботи нового сервісу творці радять "розблокувати" ті події і групи у Facebook, які змогли дозволили б зацікавленим познайомитися з іншими самотніми людьми.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Рекомендації буде впливати також місцезнаходження людей. При цьому в компанії відзначили, що обмін повідомленнями буде здійснюватися в окремій програмі, а не на майданчиках Facebook або WhatsApp Messenger. Обмежень на відправку повідомлень тим чи іншим людям немає. Можна писати кому завгодно, але не факт, що послідує відповідь.

Найближчі кілька місяців буде проводиться тестування і в залежності від того, наскільки воно буде вдалим, компанія буде планувати подальший широкий запуск власної "служби знайомств".

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" соціальна мережа Facebook проходить маркетингове дослідження готовності користувачів платити за доступ до соцмережі без реклами і поліпшення конфіденційності, випливає з рішення на рівні топ-менеджменту компанії після скандалу з витоком персональних даних, передає агентство Bloomberg.

Повідомляється, що в планах соцмережі — запропонувати його користувачам вибір: або платити за доступ до соцмережі кожен місяць і при цьому не бачити рекламу, або Facebook буде доступний юзерам безкоштовно, проте в цьому випадку соціальна мережа буде показувати оголошення і збирати більшу кількість даних про людину.