Б/в авто в будь-якому випадку необхідно ремонтувати. Звичайно, ймовірність ремонту зростає пропорційно віку і пробігу автомобіля, однак важливо враховувати ще й надійність, експлуатаційний ресурс машини і ремонтопридатність.

Це ті чинники, про які ви не знайдете жодного рядка в рекламних буклетах, що задарма роздають в автосалонах. Найбільше про це можуть розповісти співробітники СТО та власники, які мають досвід експлуатації різних автомобілів з пробігом. Серед усього асортименту автомобілів з пробігом, є і найнадійніші, які мають найбільше шансів стати раціональним вибором.

Skoda Octavia Tour

Оптимально: 2006-2008 рр випуску

Популярні новини зараз
"З 23 у мене 7 людей залишилося": російський десантник записав мотивуючий ролик, запрошуючи до своїх лав В Україні зросте ціна на картоплю, яка до останнього "тримала" планку: у чому причина Українцям розповіли, чи готуватись до лютих морозів узимку: синоптики зробили помісячний прогноз Ціни на гречку досягли сезонного мінімуму: які цінники на полицях магазинів
Показати ще

Це - та сама модель, яка створила Skoda репутацію. Надійний, невибагливий автомобіль. Недорогий в ремонті і обслуговуванні. Частково - завдяки найпростішої конструкції, яка дозволяє довірити обслуговування будь-яким майстрам. Специфічних навичок і знань тут не потрібно.

Дуже проста ходова, ззаду - міст, який дуже складно "вбити". Бензиновий мотор 1,6 л (102 к.с.) відверто слабенький, тому і витрата може неприємно здивувати (від 10 л на 100 км по місту), але він дуже невибагливий і довговічний.

Популярний у нас турбомотор 1,8 л (150 к.с.) на європейських машинах зустрічається рідше. Це навіть на краще, при непоганій динаміці він відрізняється і непоганим апетитом (15 л на 100 км по місту).

Opel Astra H

Оптимально: 2008 - 2012 рр випуску

Astra H - один з кращих автомобілів для міста. Досить проста конструкція і відносно недорогі запчастини роблять його обслуговування менш накладним, ніж у більшості конкурентів.

Сервісмени хвалять "автомати", які ставилися на Astra цих років випуску. Це той випадок, коли можна сміливо ігнорувати усталені уявлення про те, що "механіка" надійніше. Якраз до "механіці" на Astra питань багато. З бензиновими моторами ставилася коробка з слабкими підшипниками, які часто вимагають заміни чи не раз на 60-80 тис. Км. пробігу.

Бажано уникати "робота", яке ставилося на Asta H c дизельними моторами. Зчеплення у нього вельми недовговічне, та в загальному надійність не вражає.

Toyota Avensis

Оптимально: 2003-2008 рр випуску

Toyota славиться своєю надійністю. Багато хто вибирає цей бренд заради впевненості в машині, навіть не дивлячись на якийсь технологічний консерватизм і програш "німцям" по ряду характеристик.

Avensis, який збирався в Англії для європейського ринку, це хрестоматійна Toyota.

По керованості і економічності Avensis, можливо, програє тій же Volkswagen Jetta, але зате надійність і ресурс - на стороні "японця".

З приводу дизельних Avensis рекомендації давати складно. Їх поки занадто мало, щоб у сервісів по ремонту склалося про них чітке думку.

А бензинові мотори дуже надійні. Особливо 1,8-літровий мотор з розподіленим уприскуванням палива. А ось 2-літровий і 2,4-літровий двигуни з прямим уприскуванням більш вимогливі і до якості бензину і до обслуговування (якість масла і т.д.).

Peugeot 307

Оптимально: 2005-2007 рр випуску

Цей "пижик" популярний і у нас. Це чи не найнадійніший Peugeot з усіх моделей останнього часу. У 307-го надійна підвіска, зокрема, завдяки мосту ззаду, а не модною "багаторичажка". Дизелі дуже непогано себе зарекомендували. До "механіці" претензій небагато. А ось "автомати" на 307-му досить примхливі.

В сервісах кажуть, що "автомат" більш-менш живучий лише у вельми статечних водіїв. Спроби "ганяти" призводять до неминучого дорогому ремонту "автомата".

Volkswagen Passat B6

Оптимально: 2006-2010 рр випуску

А якщо хочеться щось класом вище, то логічно подивитися на Passat. Ні, після B5 німці більше не роблять настільки ж простих і "невбиваних" машин. Однак, якщо з розумом підійти до вибору B6, то можна і не прогадати.

Принцип тут дуже простий. Необхідно уникати роботизованих коробок DSG. Це зараз вони вже досить надійні, а в ті роки ставилися коробки, до яких є претензії.

Дизельні мотори досить надійні, особливо 1,9-літровий, який ставився на багато моделей Volkswagen. Але він досить слабенький (105 к.с.), так що на такому Passat доведеться відверто "пенсіонерів" в правому ряду.

Як повідомляв портал "Знай.ua" водіям розповіли всю правду про "евробляхи".