Представниця вищих аристократичних кіл Великобританії, племінниця принцеси Діани леді Кітті Спенсер стала амбассадором культового Dolce & Gabbana.

Знаменитий італійський будинок моди Dolce & Gabbana представив свого нового амбасадора - 30-річну британську модель Кітті Спенсер, яка є рідною племінницею принцеси Діани. Вона співпрацює з італійським брендом протягом чотирьох років, знімаючись в кампаніях і беручи участь в шоу.

Кітті Спенсер та Доменіко Дольче, фото Instagram
Кітті Спенсер та Доменіко Дольче, фото Instagram

Відомо, що довгий час визначальним елементом розкішних колекцій італійського будинку моди було захоплення Dolce & Gabbana британською королівською родиною та аристократією. Тому в тому, що знаменитий бренд вибрав племінницю принцеси Діани для ролі амбасадора, немає нічого дивного.

Кітті Спенсер, фото Getty Images
Кітті Спенсер, фото Getty Images

Популярні новини зараз
Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення Постійна процедура більше не буде катуванням: українцям пояснили прості рішення щодо лічильників
Показати ще

Кітті Спенсер повідомила на своїй сторінці в Instagram, що надзвичайно горда представляти знаменитий бренд. Вона опублікувала кілька фото, і подякувала дизайнером за надану честь та висловила надію на те, що Дольче і Габбана будуть пишається нею.

“Для мене велика честь стати амбассадором Dolce & Gabbana. Доменіко і Стефано звеличують найважливіше в цьому житті: сім’ю, радість, красу, колір, любов. Працюючи з ними, завжди отримуєш новий досвід, можливість краще дізнатися італійську культуру, мистецтво, ремесло, стиль життя. Одягаючи створений ними одяг, я відчуваю їх пристрасть як дизайнерів і в той же час відчуваю себе кращою версією себе”, – написалаледі Спенсер.

Кітті Спенсер, фото Instagram
Кітті Спенсер, фото Instagram

Кітті Спенсер, фото Instagram
Кітті Спенсер, фото Instagram

Сама Кітті є давньою прихильницею Dolce & Gabbana. З 2017 року вона почала співпрацю з культовим італійським брендом, вперше з’явившись на подіумі. Надалі вона брала участь в численних рекламних кампаніях бренду.

фото Getty Images, фото Instagram
Кітті Спенсер, фото Getty Images