У телеграм-каналі ХК опублікували фотографії зі столичного мережевого супермаркету Ашан. На фото видно два цінника на один і той же товар, а саме на біле сухе вино. Один з цінників свідчить, що алкогольний напій коштує 111 гривень, а на другому написана ціна 89 гривень. Тобто різниця складає цілих 22 гривні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАвтор фотографій Богдан Дерба стверджує, що сфотографував однаковий товар з різними цінниками на полицях, відстань між якими становить близько одного метра. Чоловік, який зняв ці цінники щиро обурений тим, що побачив в Ашані.
"Адміністрація Ашана, ви ох*їли? Один і той же товар, відстань між полицями 1 метр. Що за дикість? Сфотографував на Здолбунівській Богдан Дерба", - йдеться в повідомленні телеграм-каналу.
"Знаєте чому в Ашані (на Вільямса) так багато мошки? Тому що комашки дуже люблять жерти гниль, якої тут до дупи", - написав користувач Антон Артемов. Він також опублікував фото, на яких видно, що на прилавках зі свіжими овочами і фруктами лежать гнилі, але їх ніхто не прибирає.
Варто відзначити, що українці все частіше скаржаться на сумнівну якість продуктів, придбаних у супермаркетах. Щоб у клієнтів не виникало зайвих питань, керівництво торговельних мереж йде на відкритий злочин – змінюють етикетку зі строками придатності на зіпсованому товар і пропонують вам його під виглядом свіжого.
Основна причина псування – порушення умов зберігання (температурного режиму, вибору приміщення, товарного сусідства та іншого) – все це може отруїти покупців. Особливо викликає побоювання ситуація в столиці.
Нагадаємо, зухвале пограбування у київському супермаркеті потрапило на камеру.
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що миша накинулася на покупця в київському супермаркеті.
Також "Знай.uа" писав, що пухнастий любитель сосисок наробив шуму в київському супермаркеті.