Економічна правда опублікувала "фінальні" цифри та розповіла про роботу людей, які під час підготовки до Фіналу Ліги Чемпіонів перебували по інший бік футбольного свята.

Як відомо, 26 травня 2018 року Київ вперше у своїй історії приймав фінал Ліги чемпіонів УЄФА. До події такого масштабу міська влада почала готуватися заздалегідь. На початку травня в президентській адміністрації запевнили, що місто на 100% готове до футбольного свята.

Вже через день після закінчення матчу можна було констатувати, що в цілому захід було проведено на досить високому рівні. Хоча, звичайно, не обійшлося без певних скандалів і проблем, які передували фіналу.

За головною футбольною ареною країни по телебаченню стежили понад 350 мільйонів глядачів, велика кількість вболівальників прибула безпосередньо на стадіон. Перемогу здобув мадридський "Реал", побивши тим самим величезну кількість спортивних рекордів.

Втім, не мало рекордів було зафіксовано в день проведення фіналу і за межами футбольного поля. Адже під час таких свят без належної уваги залишається робота тисяч людей, які безпосередньо займаються організацією події. А це є, м'яко кажучи, нелегким завданням.

Серед них – працівники комунальних служб, стадіонів, аеропортів, транспортних компаній, готелів, ресторанів, правоохоронці тощо.

До речі, раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що президент УЄФА був у захваті від фіналу ЛЧ в Києві і заявив, що все було організовано без помилок. Президент УЄФА Олександр Чеферін вражений рівнем організації фіналу Ліги Чемпіонів у Києві. Голова Союзу переконаний, що принаймні половина вболівальників повернуться до столиці України знову.

"Хотів би подякувати Київу і меру Віталію Кличку за відмінну організацію фінальних матчів Ліги чемпіонів (чоловічого і жіночого). Не треба забувати, що це – найбільша спортивна подія світового рівня, яку нелегко організувати. І 26 травня, і в попередні дні не було жодної помилки. Фінал Ліги чемпіонів – це велика подія, тому ви точно зможете організувати будь-яку подію", – цитує Чеферіна прес-служба КМДА.