У проект Генплану Києва, розробку якого завершила містобудівна рада столиці, внесли перспективу будівництва п'ятої гілки метро.

Про це повідомляє "Укрінформ".

Траса п'ятої лінії метрополітену остаточно буде визначена при складанні техніко-економічного обґрунтування цього проекту.

Суть в тому, щоб метро пройшло по серединній зоні Києва від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу.

Також Генплан передбачає добудову Подільсько-Вигурівської лінії метро від шляхопроводу в Жулянах (Велика окружна дорога) до вулиці Пухівської на Троєщині, де буде електродепо і нова міжміська автостанція "Пухівська". Перша черга (це найближчі сім років) включає в себе ділянку від вулиці Глибочицької (з пересадкою на станцію "Лук'янівська") до Подолу (з пересадкою на станцію "Тараса Шевченка"). Далі метро піде до зупинки міської електрички "Троєщина" і по проспекту Маяковського.

Популярні новини зараз
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

У другу чергу лінію почнуть тягнути через центр міста в південно-західному напрямку через проспект Перемоги, Севастопольську площу до селища Жуляни.

У проекті Генплану уточнюється перелік об'єктів соціальної сфери, транспортно-інженерної інфраструктури, запланованих до створення в найближчі 7 років. Оновлені техніко-економічні показники сучасного стану і зроблено прогноз до 2036 року.

Оновлені техніко-економічні показники сучасного стану і зроблено прогноз до 2036 року.

Як повідомляв "Знай.ua", у Києві звичні пластикові жетони зовсім скоро повністю вийдуть з ужитку, як це відбулося в усіх цивілізованих країнах, а їм на зміну прийдуть електронні квитки.