Платіжки за послуги водопостачання та водовідведення, які кияни отримали за липень, можуть містити помилки. Нарахування за використані послуги можуть не відповідати фактичним обсягам споживання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації. Причиною помилок стали системні збої в роботі деяких банків, коли вносилися показання лічильників.
Киянам порадили звертатися в один з дев'яти районних центрів комунального сервісу, в разі виявлення невідповідностей. Вони працюють з понеділка по суботу включно і приймають громадян незалежно від місця проживання.
Також проконсультуватися і виправити неточності в нарахуваннях можна в центрах обслуговування "Київводоканалу". У компанії розповіли, якщо показники в платіжках не відповідають спожитим послугам, то необхідно заплатити згідно з фактичним споживанням.
Для цього в графі до оплати потрібно вказати суму, відповідну реальним обсягам. Її можна розрахувати, помноживши діючі тарифи на фактично витрачені ресурси.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, українцям порадили, як правильно витрачати гроші, щоб стати забезпеченим.