На український магазин побутової техніки "Comfy" публічно поскаржився покупець, якому не прислали в термін замовлений товар. Про це написала Вікторія Тверська на сторінці спільноти "Мій Відрадний" в Facebook.

"ТЦ Аркадія. Ул. Борщагівська 154-А Магазин COMFY. Купила холодильник 17.12.2017. Оформила доставку. 19.12.2017. Повинні були привезти З 09:00 до 22.00, відпросилася з роботи. Холодильника немає. Ніхто не привіз, подзвонила на номер 0-800-300-500. Запитала коли буде холодильник, дзвонила о 18:00. Сказали 19.12.2017. до 22:00 буде точно! Чи не привезли", - розповіла Тверська.

На наступний день дівчина знову зателефонувала до магазину, але там її не мали чим не зраділи. Вікторії заявили, що доставка буде здійснена після 22 грудня. У "Comfy" посилалися на погодні умови. Це шокувало покупця. Вона відпросилася з роботи та поїхала в магазин.

"З чеком та документами, так як чек діє 14 днів із дня покупки, попросила передрукувати чек на новий, із дня доставки холодильника. Мені відмовили, попросила скарг книжку, написала скаргу. Де таких скарг як моя, пів книжки", - підкреслила Тверська.

Популярні новини зараз
Вже у червні отримають більше: пенсіонерам нагадали важливий нюанс – як добитися перерахунку "Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа
Показати ще

Дівчина приїхала на машині, щоб забрати оплачений товар, але холодильника на місці не виявилося.

"Покликали директора магазину, попросила повернути мені гроші, так як холодильника немає. І грошей у касі теж немає, і потрібно чекати 7днів! Знову мені відмовили. Сказали, що вантаж не приїхав. Я задала питання, в чому моя вина?! І це не мої проблеми, що вантаж не приїхав", - зазначила дівчина.

Повертати гроші працівники магазину теж не збиралися. Тим часом, ціна на холодильник змінилася. Дівчину ніхто не хотів навіть слухати. Тоді вона пригрозила, що подзвонить у поліцію. Тільки після цього їй зателефонували і повідомили, що товар доставлять 20 грудня з 16:00 до 20:00. А чек пообіцяли переробити.

Дівчина порадила всім покупцям "Comfy" забирати свій товар самостійно, назвавши його найжахливішим магазином.

У мережі розгорілися дискусії щодо законів: "Тр*ндец "comfy".

Також користувачі мережі відзначили, що згідно із законом покупцеві зобов'язані повернути вартість з перерахунком, якщо ціна змінилася в більшу сторону.

Раніше портал "Знай.ua" писав, що в гіпермаркеті Metro в Дніпрі продають шкільні зошити з російською символікою.