Пройшов рівно тиждень з того моменту, як у столиці відбувся різкий стрибок вартості проїзду в громадському транспорті. На даний момент одноразова поїздка в метро, ​​трамваї, тролейбусі або фунікулері обійдеться в 8 гривень.

Цікаво, що кияни намагалися не допустити подібне подорожчання: проводилися громадські слухання, на яких все прийшли до висновку, що піднімати вартість проїзду до такої суми не можна, багато лідерів громадської думки також висловлювалися проти цього, але мер Києва Віталій Кличко все ж підписав скандальну постанову.

Метро не для всіх

Про підвищення цін на проїзд вперше заговорили у метрополітені. Як зазвичай їм не вистачає грошей на нові потяги, на зарплату співробітників і на забезпечення якісного сервісу для пасажирів.

«Зараз у київському метрополітені присутні потяги різних років, - повідомила Знай.ua прес-секретар відомства Наталія Макогон. - Самі нові модернізовані на Крюківському вагонному заводі за Кіотські гроші, ми їх отримали у 2016 році. Всього їх 135, більше половини Червоної Гілки».

Популярні новини зараз
Медик-герой рятував пораненого побратима на "Азовсталі", але загинув сам: поставив на ноги сотні військових Тіна Кароль та Оля Полякова: українські зірки на сцені започаткували новий тренд - патріотична сукня Чому для Лукашенка невигідна перемога ні росії, ні України: політичне самогубство вже скоєно Мольфарка провела обряд на смерть кожного солдата рф, що ступив на землю України: "Предки заберуть їх"
Показати ще

Також він додала, що планується закупити ще 60 нових потягів для Виноградаря.

А поки київська влада тільки збирається щось закуповувати або ремонтувати, пасажири страждають вже зараз. 19 липня вранці у годину пік, коли всі їхали на роботу, на станції метро КПІ зламався ескалатор, і людям довелося спускати вниз самим.

«Він не працював досить довго, на ескалаторі зібралвся натовп, який намагався своїм ходом спуститися вниз, - розповів нам один з пасажирів, який потрапив в цю ситуацію. - Ескалатор так і не включили, багатьом довелося пройти його до кінця. Потім просто включили сусідній».

Ось так, сплачуючи за проїзд 8 гривень, доводиться ще при цьому відчувати подібні незручності.

Більш того, також нерідкі випадки, коли пасажири отримують травми у метрополітені. Наприклад, днями на станції метро Олімпійська у дворічної дівчинки застрягла нога в ескалаторі. Слава Богу, обійшлося без перелому, але медикам все ж довелося госпіталізувати дитину після надання першої допомоги.

Питання залишається тим же - чому доводиться платити майже 10 гривень за проїзд і стикатися з такими труднощами, як зламаний ескалатор або низький рівень безпеки?

Наземний транспорт

Якщо вийти з підземки і подивитися, що діється з наземним громадським транспортом, то легше не стане. Разом з подорожчанням метро, 8 гривень стали коштувати і тролейбуси, і трамваї, і автобуси, і навіть фунікулер. Щоб проїхати трохи більше 100 метрів зі швидкістю 12 км на годину вам також доведеться розщедритися на цю суму.

Насправді громадський транспорт у Києві більше нагадує Потьомкінські села. У центрі міста ви завжди зустрінете нові тролейбуси або автобуси, але варто вам дійти, наприклад, до Борщагівки або Троєщини, то там буде зовсім інша картина.

Навіть на маршруті швидкісного трамвая, де в більшості своїй ходять нові, іноземні машини, можна ще зустріти старі радянські вагони.

А що говорити про інші маршрути, там люди продовжують їздити в розбитих трамваях, сплачуючи при цьому таку ж суму, як і ті, хто насолоджується комфортом в європейських вагонах на «швидкісному».

Надія на Бога

Цікаво, але як тільки з'явилася інформація про те, що проїзд у громадському транспорті подорожчає, багато хто подумав, що виходом буде пересісти на маршрутки. Але не тут то було. Слідом за подорожчанням метро і решти транспорту, накрутили ціни і маршрутники. Причому підстав для цього у них не було!

«Є дві причини підняття ціни на проїзд маршруточниками: офіційна і неофіційна, - повідомив нам політичний експерт Микола Спиридонов. - Неофіційна - вирішили, а чим ми гірші? Офіційна - побоюються, що всі кинуться в маршрутки, а ті не витримають напливу технічно».

В даному випадку коментарі зайві. І тому не дивно, що після того, як депутати Київради відмовилися скасовувати підвищення оплати проїзду, у людей залишилася одна надія ... на Бога. 5 серпня у Києві пройде загальний молебень за зниження цін в громадському транспорті.

«Дістало, що ціни на проїзд зростають, а грошей ти більше не заробляєш? Потрібно їздити на метро і тролейбусі, а тепер це задоволення тільки для багатих? Приходь і молися з нами за зниження цін на проїзд у громадському транспорті », - йдеться в описі до цього заходу.

На даний момент цією подією зацікавилося майже 10 тис. осіб. Хоча в коментарях люди вже не вірять у божественну допомогу, а більше схиляються до проведення громадської прочуханки тих осіб, які стоять за цим скандальним підвищенням цін на проїзд.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що подорожчання проїзду породило новий бізнес у Києві.