У КМДА наголосили, що Шулявський шляхопровід є важливим об’єктом транспортної інфраструктури столиці. А розпочатий капітальний ремонт буде тривати не більше одного року.

Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі одного із українських телеканалів.

"Ми поставили перед собою завдання за рік повністю відремонтувати цей шляхопровід, аби його можна було використовувати на повну потужність. Більше одного мільярда гривень коштуватиме реконструкція цього мосту", - заявив Кличко.

Популярні новини зараз
Ось таким був дідусь "Запорожця": рідкісні кадри унікального прототипу із кузовом незвичайної форми Абоненти Vodafone платитимуть більше: оператор зробив новий "тарифний сюрприз" Потрібно терміново нести документи: українським пенсіонерам дозволили у червні "відновити" виплати Як уберегти новий холодильник від постійних відключень світла: запам'ятай ці правила
Показати ще

За словами мера, Шулявський шляхопровід є важливим об’єктом транспортної інфраструктури столиці, тому відновити його треба якнайшвидше. Кличко підкреслив, що іще 75 мостів та шляхопроводів Києва потребують капітального ремонту.

"Ми зробили обстеження штучних споруд міста. 75 мостів - в аварійному стані. Три – в передаварійному. Нам потрібні сотні мільярдів гривень, щоб відновити ледь живу інфраструктуру. І ми робимо все, аби відремонтувати всю транспортну інфраструктуру, від якої залежить життєдіяльність нашого міста", - заявив мер столиці.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що довготривалі виборювання конкурсу проектів нової Шулявської розв'язки, відповідні петиції із набраними 10-тисячними підписів, мітинги під будівлею міської адміністрації – все це вже зробили столичні громадські активісти, аби створити можливість розгляду більш сучасного проекту.

Втім, незважаючи на обіцянки допомогти у створенні команди міжнародних експертів для оцінювання сучасних проектів та повноцінного вивчення проекту Віктора Петрука, на початку липня депутати Київради все ж затвердили попередній варіант. Знай.ua стало відомо, що на цьому активісти зупинятися не планують і все ж виборюватимуть справедливість через суд.

Старий проект – нова "кабала" для киян

Тисячі прихильників більш місткої та меншою за собівартістю альтернативної трирівневої розв'язки з велодоріжками і еко-зонами Віктора Петрука, можуть не засмучуватися – транспортний інженер повідомив про продовження боротьби.

"Ми сподіваємося, що мер міста Віталій Кличко ще схаменеться та пригадає публічно надану обіцянку провести новий конкурс проектів. Якщо буде потрібно, ми оскаржуватимемо рішення щодо затвердженого проекту в суді", – говорить транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту – трирівневої розв’язки з реверсним розподільчим кільцем.