Канадський співак Джастін Бібер став героєм рекламного ролика японського мобільного оператора Softbank. Компанію на знімальному майданчику йому склав знаменитий діджей Піко Таро, котрий прославився менш ніж однохвилинним виконанням вірусної пісеньки Pen-Pineapple-Apple-Pen.

Хоча офіційного представлення ролика ще не було, у мережі вже з'явилися кадри зі зйомок відео. Джастін у яскравому синьому костюмі приїжджає в японську школу, де зустрічає Піко Таро і вчиться вимовляти слова з його пісні-мема. Реклама приурочена до Супербоула.

Читайте також: Джастін Бібер відмовив Трампу, незважаючи на шалені гроші

До речі, відео з цією композицією Бібер у своєму мікроблозі Twitter назвав "найулюбленішим в інтернеті".

Компанія Softbank постійно залучає до реклами своїх послуг західних зірок шоу-бізнесу та спорту. У цьому списку голлівудські знаменитості Бред Пітт, Квентін Тарантіно та екс-футболіст збірної Англії Гері Лінекер.

Популярні новини зараз
Важливе звернення щодо мобілізації і роботи ТЦК: Міноборони попередило українців В Україні можуть ліквідувати ТЦК: мобілізацію хочуть реформувати, ухилянтів залишать у спокої? Останні копійки відбиратимуть: українців хочуть зобов'язати сплачувати податки за всі перекази на карти Перерахунок пенсійних виплат: хто зі стареньких у червні отримає довгоочікувані надбавки
Показати ще

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", через появу співака на одному з концертів у шубах з хутра рідкісних тварин зоозахисники звинуватили його в незрілій поведінці.