Через два-три роки 70% українських брендів, що виникли на хвилі патріотизму, зникне. Бум стартапів з пошиття вишиванок, суконь, світшотів і футболок пішов на спад.

За оцінками організатора Ukrainian Fashion Week Ірини Данилевської, в 2014-2015 роках з'явилося понад 100 локальних модних брендів "made in Ukraine", передає новинний портал "Київ.Коментарі".

"Через два-три роки 70% брендів зникне, іншим доведеться постійно пропонувати споживачам актуальні ідеї, на які буде попит, і інвестувати фінансові ресурси в власний бізнес", - зазначає Данилевська.

За словами Ірини Данилевської, сьогодні на ринку виробництва одягу багато випадкових гравців: "Багато вітчизняні товари купувалися просто на емоціях, з бажанням підтримувати своїх у важкий час і мати власну ідентичність".

Читайте також: Чим здивував 38-й Український тиждень моди (фото)

Популярні новини зараз
Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути Будьте дуже уважні щодо оплати за газ: українці попередили, як не втратити гроші на комуналці Українці отримують штрафи за паспорти: кому загрожують несподівані витрати Українці не підозрюють про наслідки: які пастки приховує "Національний кешбек"
Показати ще

Актуальна ситуація змінилася. За словами директора з маркетингу інтернет-магазину одягу та взуття Le Boutique Юлії Шилової, люди сьогодні не в тому фінансовому становищі і настрої, щоб переплачувати тільки за факт підтримки національного виробника.

"Віддавати останні гроші за якість, в якій вони не впевнені, українці більше не хочуть", - зазначає Шилова.

Відзначається, що зростання швейного виробництва на 47% і взуттєвої галузі на 54% в 2015 році підприємствам забезпечили зовсім не патріотично налаштовані споживачі, а масові партії держзамовлень з боку МВС і Міноборони.