Через два-три роки 70% українських брендів, що виникли на хвилі патріотизму, зникне. Бум стартапів з пошиття вишиванок, суконь, світшотів і футболок пішов на спад.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа оцінками організатора Ukrainian Fashion Week Ірини Данилевської, в 2014-2015 роках з'явилося понад 100 локальних модних брендів "made in Ukraine", передає новинний портал "Київ.Коментарі".
"Через два-три роки 70% брендів зникне, іншим доведеться постійно пропонувати споживачам актуальні ідеї, на які буде попит, і інвестувати фінансові ресурси в власний бізнес", - зазначає Данилевська.
За словами Ірини Данилевської, сьогодні на ринку виробництва одягу багато випадкових гравців: "Багато вітчизняні товари купувалися просто на емоціях, з бажанням підтримувати своїх у важкий час і мати власну ідентичність".
Читайте також: Чим здивував 38-й Український тиждень моди (фото)
Актуальна ситуація змінилася. За словами директора з маркетингу інтернет-магазину одягу та взуття Le Boutique Юлії Шилової, люди сьогодні не в тому фінансовому становищі і настрої, щоб переплачувати тільки за факт підтримки національного виробника.
"Віддавати останні гроші за якість, в якій вони не впевнені, українці більше не хочуть", - зазначає Шилова.
Відзначається, що зростання швейного виробництва на 47% і взуттєвої галузі на 54% в 2015 році підприємствам забезпечили зовсім не патріотично налаштовані споживачі, а масові партії держзамовлень з боку МВС і Міноборони.