Диспетчери служби "102" Національної поліції пройдуть перепідготовку через скарги споживачів.

Про це 9 вересня повідомила Голова Національної поліції України Хатія Деканоїдзе.

"Сьогодні ми запускаємо другу фазу реформування служби" 102 ". Вона базується на впровадженні нових стандартів роботи для персоналу по всій Україні. Ця уніфікована система орієнтована на сервіс", - зазначила чиновниця.

У тренінгах візьмуть участь 900 операторів служби "102" і call-центру. Навчальна і технічна база були створені за сприяння американських партнерів.

Читайте також: Копів у столичній "підземці" залишать без кліток для затриманих

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще

Диспетчери служби навчаться максимально швидко отримувати повідомлення та отримувати найбільш повну інформацію від того, хто дзвонить.

Крім того, операторів навчать толерантному спілкуванню і, при необхідності, надання кваліфікованої психологічної допомоги громадянину в біді.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", українцям набридла нова поліція - народ вимагає звільнення керівників МВС.