Диспетчери служби "102" Національної поліції пройдуть перепідготовку через скарги споживачів.

Про це 9 вересня повідомила Голова Національної поліції України Хатія Деканоїдзе.

"Сьогодні ми запускаємо другу фазу реформування служби" 102 ". Вона базується на впровадженні нових стандартів роботи для персоналу по всій Україні. Ця уніфікована система орієнтована на сервіс", - зазначила чиновниця.

У тренінгах візьмуть участь 900 операторів служби "102" і call-центру. Навчальна і технічна база були створені за сприяння американських партнерів.

Читайте також: Копів у столичній "підземці" залишать без кліток для затриманих

Популярні новини зараз
Вийдуть на пенсію навіть без робочого стажу: кому з українок доступний несподіваний привілей Бронювання анулюють без попередження: за ким прийде ТЦК через нові правила Можна легко оскаржити: які штрафи від ТЦК вважаються незаконними Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам
Показати ще

Диспетчери служби навчаться максимально швидко отримувати повідомлення та отримувати найбільш повну інформацію від того, хто дзвонить.

Крім того, операторів навчать толерантному спілкуванню і, при необхідності, надання кваліфікованої психологічної допомоги громадянину в біді.

Як раніше повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", українцям набридла нова поліція - народ вимагає звільнення керівників МВС.