Шахрай хотів вкрасти особисті дані карти у жінки, використовуючи відому схеми афери. Але побачивши суму на рахунку та почувши плач її дітей розчулився й попередив її, щоб вона була уважнішою наступного разу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦю зворушливу історію розповіла прес-секретар "Приватбанку" Ірина Ярошинська на своїй сторінці в Facebook. На телефон подзвонив незнайомий номер з кодом міста з Дніпропетровської області. На іншому кінці чоловік представився Службою безпеки банку. Він сказав, що з карти зловмисники намагалися зняти гроші і тепер необхідно змінити пін-код. Він запропонував, щоб не відключаючись від розмови, набрати 3700, щоб уточнити дані.
Жінка зателефонувала за запропонованим номером. Відразу підключився оператор, хоча колл-центр завжди передзвонює в таких випадках, і назвав своє прізвище, ім'я та по батькові, хоча зазвичай все обмежується тільки ім'ям.
Крім того, "оператор" навіть не уточнював особисті дані. Він запропонувати підійти до банкомату та змінити пін-код. В цей час на задньому плані плакали двоє хворих дітей-двійнят й жінка сказала, що через це вона нікуди з ними вийти не може.
Після цього шахрай зізнався їй, що весь цей час вона спілкувалася з аферистом й розповіла йому всі дані.
Читайте також: Інтернет-шахраї полюють за грошима українців
"Я бачу, що на вашій кредитці від вашого кредитного ліміту залишилося 200 грн і ви банку ще заборгували 3000 грн. І чую, що у вас маленькі діти. Тому я не буду забирати ваші гроші. Але знайте, що зараз багато шахраїв, які знімають гроші у довірливих громадян ", - пояснив він.
Шахрай в кінці розмови привітав жінку з наступаючим Великоднем і порадив надалі бути уважною. Після цього поклав трубку.
Редакція порталу "Знай" ні в якому разі не схвалює ні кіберзлочинність, ні дії шахраїв. Але з усією відповідальністю можна заявити - побільше б таких кібер-шахраїв!