Захоплена реакція публіки в Женеві на купе Opel GT не могла стати несподіванкою для компанії з Рюссельсхайма. Проте виробник відразу ж остудив запал: концепція змінилася і робота над GT триває. Фахівці намагаються адаптувати для спорткара повнопривідну трансмісію кросовера Opel Mokka X.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це пише Drive.
"Так, дійсно, у нас немає платформи для заднього приводу, але інженери шукають рішення, можливості є", - зізнався глава Опеля Карл-Томас Нойман
Функціонери не пояснюють чому Opel не звертається за допомогою до інших компаній в концерні GM. Інсайдери також повідомляють, що техніко-економічне обгрунтування ще розпливчасто, питання з інвестиціями все ще не вирішене.
Як би там не було, "стрибнути" на конвеєр з нинішнього стану Opel GT не може апріорі: якщо прибрати все фантазійні елементи, не зрозуміло, що залишиться. Напевно до виходу серійної версії з'явиться додатковий концепт, а то й не один.
Читайте також: BMW буде конкурувати з Maybach
Нагадаємо, що в системі повного приводу Мокки задні колеса підключаються за допомогою багатодискової муфти. Розподіл тяги по осях може досягати пропорції 50:50. Маса конструкції не перевищує 65 кг, що для компактного спорткара дуже важливо.