Питання серійного виробництва "Мрії" в Китаї залишається відкритим, проте конструктори українського підприємства "Антонов" розкрили деталі майбутньої співпраці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляє Уніан.
За словами заступника генерального конструктора "Антонова" Геннадія Габрука, результат переговорів із китайською компанією Aerospace Industry Corporation of China залежить від виконання цілого ряду умов, включаючи добудову другого примірника Ан-225 та наявності ліцензійних договорів.
Читайте також: Китайці заперечують придбання прав на "Мрію"
"Робота з компанією Aerospace Industry Corporation of China почалася близько трьох років тому. За цей час ми обговорили дуже багато питань співробітництва, головний з яких - взаємна вигода. В ході цих обговорень китайська сторона представила свої плани по використанню Ан-225 і інших літаків. Це дуже амбітні плани і вони стосуються, в тому числі, створення глобальної логістичної мережі, для чого і потрібні літаки Ан-225", - розповів Габрук.
Він також зазначив, що всі права інтелектуальної власності в будь-якому разі залишиться за "Антоновим".
"Ніяких прав "Антонов" не позбавляється. Коли ми говоримо про виробництво літака Ан-225 в Китаї, ми говорили і говоримо про спільне виробництво. Тобто, "Антонов" братиме в ньому участь. Але знову ж таки за умови, що наша програма буде розвиватися. Зараз узгоджено те, що літак буде випускатися як "Ан-225" ", - підкреслив Габрук.
Нагадаємо, раніше президент компанії Aerospace Industry Corporation of China (AICC) Чжан Йоушен повідомив, що літак українського виробництва "Мрія" поки не передаватимуть в експлуатацію до Китаю.