Популярна мережа ресторанів швидкого харчування поділилася секретами популярності фаст-фуду. Працівники McDonald's розповіли, що зміна меню відповідно до тенденцій харчування допомагає їм залучати нових клієнтів, пише "Mirror.co.uk".

Співробітник фаст-фуду Тоні Бріджес розповів, що великий плюс в такому бізнесі – мати добре навчений персонал. Обізнаність співробітників допомагає швидше обслуговувати клієнтів, що є характерною рисою закладу.

Читайте також: Фаст-фуди покарали любителів порно

"Ви можете додати додатковий пиріжок з яловичиною, ви можете дати тільки просту булочку. Ми готові виконати замовлення навіть за телефонним дзвінком", - розповідають працівники.

Проте, всі ці правила, на думку керівництва фаст-фуду: ніщо, в порівнянні з щирою посмішкою. Вони радять своїм офіціантам-продавцям не забувати, що в першу чергу перед ними не тільки клієнт, а просто людина. І кожному покупцю буде приємно отримати заряд позитивного настрою.

Популярні новини зараз
ПриватБанк блокує картки після чужого списання: клієнти залишаються без грошей та відповіді 73 грн перетворилися на 417: ДРАЦС змушує українців переплачувати за дрібну послугу До двох діб без світла: експерт попередив, яким регіонам готуватися до тотальних блекаутів Новий спосіб передачі показань лічильників: важливе повідомлення для споживачів
Показати ще