Реклама Pepsi з Джудом Лоу для японського ринку отримала престижну нагороду за якість костюмів.

"Ролик перевершив, навіть, популярний кліп Бейонсе Hold Up, що лідирував у всіх топах", - повідомляє сайт Мmr.ua.

У відео показано повноцінну короткометражну історію воїна, що перетворився на демона.

Джуд Лоу, звичайно, виконує головну роль. За сюжетом колись він був славетний вояком, проте бої перетворили його на злого демона, за що його народ вигнав далеко в гори.

Всього історія поділена на чотри частини, що передають сагу про воїна Момотаро.

Популярні новини зараз
Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Переможцем у номінації за кращі костюми отримала четверна частина рекламної стрічки войовниної реклами.

Також за перемогу боровся Уес Андерсон з роликом для компанії H&M.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", мережа поглумилися над рекламою радянського автопрому.

Японська реклама з Джудом Лоу отримала престижну нагороду