У КМДА розповіли про альтернативу троєщинському метро. На думку представників влади, інші проекти обійдуться в 10 разів дешевше. Міська влада розглядають кілька альтернатив будівництва метро на Троєщину. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, інформують "Вести".

"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", - повідомив Плис.

Читайте також: У столичних маршрутках новий вид шахрайства (відео)

Він вважає, що альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.

"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як в метро, ​​і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн , які дозволяють поїздам переходити з трамвайних колій на шляху поїзда ", - повідомив перший заступник голови КМДА.

Популярні новини зараз
Продасте за 8000 гривень: колекціонери влаштували полювання на особливі 5 копійок Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову В Україні пенсії рахуватимуть за однією формулою: у кого виплати будуть більше 10 тисяч Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

На його думку ці проекти можуть коштувати 3 млрд грн, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн.

"Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси по спеціально виділеній смузі", - зазначив Плис.

До кінця року міська влада визначаться з оптимальним варіантом і приступлять до його реалізації.