У КМДА розповіли про альтернативу троєщинському метро. На думку представників влади, інші проекти обійдуться в 10 разів дешевше. Міська влада розглядають кілька альтернатив будівництва метро на Троєщину. Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, інформують "Вести".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", - повідомив Плис.
Читайте також: У столичних маршрутках новий вид шахрайства (відео)
Він вважає, що альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.
"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як в метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн , які дозволяють поїздам переходити з трамвайних колій на шляху поїзда ", - повідомив перший заступник голови КМДА.
На його думку ці проекти можуть коштувати 3 млрд грн, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн.
"Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси по спеціально виділеній смузі", - зазначив Плис.
До кінця року міська влада визначаться з оптимальним варіантом і приступлять до його реалізації.