Чомусь вважається, що коли жінка віком за 50 одягає бікіні, то автоматично виглядає вульгарно. Проте такий стереотип є дуже помилковим.

І саме це ставив за мету показати британський бренд жіночого одягу JD Williams, який почав кампанію #MyBikiniSelfie, пише Bigpicture. Акція покликана дати жінкам більше упевненості, коли вони одягають бікіні, і показати, що і в такому віці вони виглядають привабливо.

Для фотосесії в купальниках у рамках кампанії позували 62-річна колишня модель Джиллі Джонсон і 56-річна модель Нікола Гріффін.

Цікаво, що Нікола стала моделлю тільки в минулому році, але вже встигла з'явитися на сторінках американського щотижневого спортивного журналу Sports Illustrated. А що стосується бікіні, то жінка одягла його вперше зовсім недавно.

Читайте також: Дженніфер Лопес вразила фігурою в білій сукні (фото)

Популярні новини зараз
Газовики виписують штрафи на десятки тисяч гривень: кому зі споживачів готувати гаманці Вистачить на воду та хліб: кого з пенсіонерів поставлять на межу виживання Встановлення інвалідності буде проходити по новому: які документи готувати для МСЕК Будете робити це перед працівниками ТЦК – сядете на 8 років: українців суворо попередили
Показати ще

За словами Джиллі, вона дуже рада була знятися для цієї компанії, оскільки хоче надихнути жінок почуватися більш упевнено у своєму тілі і не боятися приховувати його навіть тоді, коли їм уже понад 50.

Представник JD Williams зазначив, що модну індустрію постійно критикують за брак уявлення реальних жінок. Саме тому компанія і організувала акцію, аби показати на прикладі Ніколи і Джиллі очевидну : бікіні після 50 – це нормально, гарно та привабливо.