Українцям стає дедалі небезпечніше користуватися потягами під час подорожей – близько 86% транспортного складу "Укрзалізниці" знаходиться у критичному стані.

Про це повідомляє "Сегодня".

Найближчим часом підприємству загрожує банкрутство, адже така техніка може їздити ще максимум два роки – більше вона просто не витримає. Єдиним виходом у цій ситуації експерти вважають термінову закупку нових вагонів.

Читайте також: Вагони-примари і неадекватні тарифи: підсумки роботи Балчуна біля керма Укрзалізниці

За словами керівника департаменту приміських пасажирських перевезень "Укрзалізниці" Володимира Скобленка, парк дизельних та електричних потягів поступово оновлюється, але так повільно, що скоро приміське сполучення просто припинять. Він зазначив, що деякі потяги майже раритетні – їх вік часто перевищує 33 роки.

Популярні новини зараз
ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40% По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс
Показати ще

Головна проблема у тому, що за рахунок місцевого бюджету, або власних ресурсів УЗ закупити нові потяги не вдасться – таких коштів просто не виділяється. За роки незалежності про оновлення залізничного парку ніхто навіть не замислився, тому довелося скоротити кількість електричок (від 52 до 44).

Співробітники Укрзалізниці змушені вигадувати нові способи для того, щоб хоч якось працювати: обмежувати маршрути, змінювати терміни перевезень. Але найбільше загрожує пасажирам те, що старі вагони досі експлуатуються – строк їх "придатності" продовжують автоматично, не дивлячись на потенційну небезпеку.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що реформування всієї структури УЗ, яке анонсував її очільник Войцех Балчун, провалилося. Протягом свого перебування на посаді він не зайнявся головним питанням перевезень – закупівлею нових вагонів.