Більше 5 млн упаковок цукерок Марії Шарапової Sugarpova продали в 2015 році. Нагадаємо, найбільш високооплачувана спортсменка світу заснувала Sugarpova в 2012-му, спочатку інвестувавши в компанію 500 тисяч доларів.

За перші три місяці існування бренду було продано 250 тисяч упаковок фруктових мармеладних цукерок за ціною 5 доларів за штуку. Цікаво, що лідер ринку мармеладних цукерок Haribo продає свої цукерки по 1 долару за упаковку, повідомляє Forbes.

Наприкінці 2015-го Шарапова повідомила, що в Sugarpova з'явиться лінія шоколаду. За словами агента 28-річної росіянки Макса Айзенбада, у тенісистки пішло 15 місяців на те, щоб знайти виробника шоколаду для своїх цукерок. У результаті домовленість була досягнута з європейським брендом. У продаж шоколад Sugarpova надійде в травні цього року напередодні Відкритого чемпіонату Франції з тенісу (23 травня - 5 червня).

"Зараз ми будуємо бізнес, яким Марія буде займатися, коли закінчить з тенісом. За планом, Sugarpova повинна стати lifestyle-брендом, в асортименті якого будуть в тому числі товари для дому, домашній одяг", - повідомляє Айзенбад. За його оцінками, запуск шоколадної лінії може потроїти дохід компанії, який до 2018-го може, таким чином, скласти 20 млн доларів. На даний момент Шарапова, повністю володіє Sugarpova, отримує від бізнесу прибуток, при цьому весь прибуток вкладає у його розвиток. В подальшому не виключається залучення сторонніх інвестицій.

Читайте також: Тайгер Вудс - найбільш високооплачуваний спортсмен десятиліття

Популярні новини зараз

"Мона Ліза" по-українськи: курсантка вразила схожістю з образом з полотна Леонардо да Вінчі

Співачка Мята видала правду про Тіну Кароль, підробляла на задвірках: "Твоя кар'єра триває менше"

33-річний шеф-кухар забив татуюваннями майже все тіло за 2 мільйони гривень: "Найболючіше в попі"

Юну вчительку молодших класів забили під час пробіжки, тужить вся школа: "Школярі спустошені"

Показати ще

Крім того, стало відомо, що Шарапова почала переговори щодо придбання компанії з індустрії моди. Поки вони знаходяться на ранній стадії, Айзенбад відмовився уточнювати, про який саме бренд йде мова.