Ні для кого не секрет, що купуючи ту чи іншу машину, ми переплачуємо за імідж марки і її популярність. Але головне питання полягає в тому, скільки грошей ми віддаємо за бренд. Німецький Центр автомобільних досліджень Університету Дуйсбурга-Ессена вивчив це питання.

Про це пише topgir.com.ua.

Виявилося, що найбільше платять за марку покупці автомобілів BMW. За оцінками німецьких експертів "іміджева" накрутка тут становить відразу 4325 євро на кожен автомобіль. У Audi цей показник трохи менше – 4242 євро, а ось концерн Daimler "накручує" тільки 3621 євро,

"У виробників спортивних автомобілів плата за марку незрівнянно вища. Так, Porsche отримує з кожного проданого автомобіля взагалі 16 826 евро. Якщо ж не розглядати преміум-марки, то виявиться, що в сегменті "народних" машин найбільше цінує свій бренд марка Hyundai", - пише видання.

Зазначається, що корейці отримують з кожного проданого автомобіля 1386 євро. Для порівняння, у Volkswagen цей показник дорівнює 916 євро, а в Toyota 845 євро.

Популярні новини зараз
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Показати ще

Читайте також: Топ-10 столичних доріг, які знищать ваше авто

Раніше повідомлялось, що прототип електромобіля ЗАЗ Lanos на базі версії фургона існує. Але випускати його поки економічно недоцільно. Автомобіль ЗАЗ "Ланос" з електричним приводом розроблений Запорізьким автомобілебудівним заводом.