Останнім часом в країні зросла популярність всього українського. У мережі запустили флешмоб в національному сегменті Facebook і Twitter #30днівукраїнськоїмузики. Ідею втілили в реальність адміністратори української спільноти "Прапор".

Суть цього заходу в тому, щоб обмінюватися піснями улюблених українських виконавців. Умови флешмобу полягають у тому, що протягом 30 днів необхідно постити на своїй сторінці кліпи улюблених виконавців. Другою умовою є передача естафети серед трьох своїх друзів. Обов'язковою умовою є використання при цьому хештега # 30днівукраїнськоїмузики, повідомляє Обозреватель.

В українському шоу-бізнесі є думка про те, щоб з'явилася велика українська група, яка стала б популярною на весь світ, необхідно, щоб з'явилося близько 100 крутих колективів і понад 100 тисяч просто хороших. Поки найпопулярнішою групою, яка збирає концертні зали в інших країнах, є "Океан Ельзи".

Читайте також: Соцмережі посміялися над Вакарчуком (фото)

Нагадаємо, що у відборі на Євробачення 2016 найбільшу кількість голосів набирає Джамала з піснею про депортацію кримських татар.

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма
Показати ще