Класична система вищої освіти в Україні надто відстає від потреб сучасної молоді – щоб отримати роботу із гідним доходом вони змушені відмовлятися від навчання в університеті на користь спеціалізованих курсів.

Про це повідомляє "Новое время".

Такої позиції дотримується психолог в медичній мережі "Добробут" і центрі освіти "Оптима" Олена Гольцберг.

На її думку, більшість студентів не вважають за потрібне отримати "магістра", адже розуміють, що їх вибір не був повністю свідомим. Швидше за все порадили батьки, або хтось із друзів.

Кілька років навчання буквально зводять нанівець усі плани після першої практики – методи, якими користуються педагоги, застарілі, а теоретичні знання не відповідають вимогам: застосувати левову частку із них у роботі не вдається. Єдиним виходом у цій ситуації молодь бачить отримання знань на курсах – це може бути програмування, іноземні мови, або технологічний напрямок.

Популярні новини зараз
Головне за 8 листопада: біженцям обмежують допомогу, ПФУ зупиняє виплати, а 11 числа відбудеться та сама подія Українцям закручують гайки: за несплату комуналки можна втратити квартиру Захист від неправомірних нарахувань: що слід робити після оплати комуналки "Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом
Показати ще

Експерт наголошує, що система освіти зайшла у глухий кут, тому що більшість студентів йдуть до ВНЗ заради диплому, який не гарантує їм абсолютно нічого.

Інший варіант, яким можна скористуватися для кар'єрного зростання – самоосвіта, адже вузькопрофільні спеціалісти часто готують і вчать лекції самостійно, відбираючи при цьому необхідний матеріал, але у цьому випадку документально отримання навиків вони підтвердити не зможуть.

Психолог радить створити на базі шкіл та університетів спеціальні профорієнтаційні підготовчі курси, де надаватимуть перелік вакансій та допоможуть визначитися із улюбленою справою.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українські педагоги можуть застосувати реформу освіти за прикладом Фінляндії. Вона передбачає поділ предметів на групи та зміну кваліфікації вчителів.