Для українців замовили 100 автобусів з функцією клінінгу, системою відеоспостереження і кондиціонерами в кабіні водія і салоні. Про це повідомляється на сайті закупівель електронної системи Prozorro.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПідприємство "Автоскладальний завод №1" компанії "Богдан Моторс" за 202,34 млн грн. поставить для столиці 40 тролейбусів Т70117 із системою відеонагляду та кондиціонерами в кабіні й салоні по 5,06 млн грн.
Із "МАЗтранссервісом" за окремими лотами змагалися "Богдан" з автобусами А70132 і ТОВ "Авто-Регіон" із тими ж автобусами МАЗ 215069.
Єдиним допущеним конкурентом "Богдану" було ТОВ "Укрпастех" із тролейбусами Електрон Т19101.
ТОВ "Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг" пропонувало тролейбуси ЛАЗ Е183 категорії М класу І на 11% дешевше. Заявку відхилили через відсутність усіх документів, крім проекту договору, гарантійного листа щодо працівників, довідки про відсутність податкової заборгованості та копій видаткових накладних.
"МАЗтранссервіс" записано на вищезгаданий "Укрпастех" Романа і Павла Шевченків – офіційного дистриб'ютора "Електрону".
Співвласником "Богдан Моторс" раніше був Петро Порошенко, а тепер компанія належить його бізнес-партнеру Олегу Гладковському (Свинарчуку), першому заступнику секретаря РНБОУ.
Нині "Київпастрансом" керує колишній заступник директора Дмитро Левченко. Раніше директором був Сергій Майзель, який нині очолює Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації, що курує роботу "Київпастрансу".
У 2015 році Майзель обрався у Київраду від "Блоку Петра Порошенка "Солідарність". До центральної ради цієї партії входять вищезгаданий Гладковський, а також Ігор Кононенко – перший заступник голови депутатської фракції "БПП" у Верховній Раді.
Портал "Знай.ua" повідомляв про те, що Європа профінансує київський транспорт.