Ще кілька років тому 3D-телевізори були хітом продажів, і кожен шанувальник ефектного кіно мріяв мати вдома трьохмірний кінотеатр. Однак сьогодні такі технології стали не надто цікавими для покупців, що змусило дві провідні компанії повністю відмовитись від їх виробництва.

За інформацією Geektimes, Samsung та Phillips більше не створюватимуть 3D-телевізори. На їх виробництво йде багато ресурсів, що перетворюється на великі ціни, а покупець не хоче переплачувати за те, чим користується кілька разів на рік.

Дійсно, від власника 3D-телевізора рідко можна почути про щоденні перегляди екшен-фільмів. Вони кілька разів подивляться 3D-стрічку після придбання телевізора, а потім окуляри опиняються десь далеко у шафі.

Крім того, за даними ІТ-аналітиків, при купівлі телевізорів, покупці віддають перевагу великому розширенню екрану та його розміру. Ще однією причиною не купляти трьохмірний дисплей є й той факт, що на нього мало контенту. Ultra HD Blu-ray формат не підтримує 3D-технологію. Така ж ситуація і з телевізійними каналами.

Спеціалісти ІТ зазначають, що такі рішення від двох гігантів стануть початком кінця ери 3D у домашніх телевізорах. Компанія LG скоротила виробництво 3D-телевізорів вдвічі, а Sony взагалі залишила усього дві моделі.

Популярні новини зараз
Не топіть цим у грубці: 3 види дров, які зіпсують димар і залишать вас на холоді Батьки школярів виступили проти нової реформи освіти: що вимагають Перерахунок пенсій у 2026 році: кому збільшать виплати та наскільки Виплатять 500, 800 або 1300 грн: хто з пенсіонерів отримає додаткові гроші
Показати ще

Читайте також: Три улюблених гаджета злочинців

Цікаво, що з трьохмірними технологіями у кінотеатрах справи дуже добрі. Голлівуд продовжує знімати у форматі 3D динамічні стрічки, на які охоче біжать глядачі по усьому світу.