У Китаї професор Вей Сяойон (Wei Xiaoyong) винайшов оригінальну технологію, яка дозволяє визначити емоції студентів та їх зайнятість на лекціях.

Про це повідомляє The Telegraph.

За словами автора ідеї, ця програма використовує зображення з камер, які записують учнів для аналізу їх емоцій.

Читайте також: Студенти запропонували носити секс-іграшки замість зброї

"Коли ми отримуємо подібного роду інформацію, то дізнаємося, де саме привертаємо увагу студентів, і тоді ви зможете зрозуміти, чи хороший ваш метод викладання і чи підходить обраний вами контент для учнів даного класу",- заявив він.

Популярні новини зараз
Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт Повісток можна не боятися: низку українців звільнять у липні від мобілізації – кому пощастить ТЦК висунули нову вимогу: стосується водіїв – відмова не приймається
Показати ще

До речі, Сяойон почав використовувати систему розпізнавання осіб на своїх лекціях ще п'ять років тому.

"Вона може бути корисна для ряду соціальних проектів і досліджень в галузі освіти", - резюмував він.

Нагадаємо, раніше закон, що дозволяє проносити на територію кампусу і в аудиторії легке вогнепальну зброю, викликав обурення студентів Техаського університету в Остіні. Кілька сотень з них вийшли на протест. При цьому організатори акції роздали учасникам 4,5 тисячі секс-іграшок, заборонених для пронесення на територію університету.