Українська компанія вивела на ринок маяк, який не боїться глушників GPS-сигналу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКомпанія "Тім Бернерс Груп" запустила пристрій "Автозакладка". Це GPS-маяк, що допомагає стежити за своїм автомобілем і шукати його в разі викрадення, пише Ain.ua.
Компанія працює на ринку вже три роки. На ідею GPS-гаджета для спостереження за своїм автомобілем їх наштовхнув запит від Coca-Cola по розробці рішення, яке б дозволяло моніторити, де знаходяться брендовані холодильники, щоб зменшити кількість крадіжок.
Сервіс "Автозакладка" — це GPS-маяк + додатки для iOS і Android. Маячок ховається в авто і велику частину часу проводить в сплячому режимі. Він виходить на зв'язок із додатком, щоб власник міг визначити місцезнаходження авто, певну кількість разів на добу (це настроюється через додаток). Зазвичай — це 1-4 разів на добу, у такому режимі батарейка маячка розрахована на 1500 сеансів зв'язку.
Якщо ж зловмисники під час викрадення використовуватимуть глушники GPS-сигналу, маячок все одно зможе допомогти визначити, де знаходиться авто, вже після викрадення (глушники використовують, як правило, під час викрадення і переміщення автомобіля в місце "відстою").
Пристрій виробляється в Україні (комплектація і монтаж), модульна частина гаджета складається з європейських комплектуючих (GPS- та GSM-модулі).
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про 6 винаходів для незабутньої подорожі влітку.