В Дніпрі після численних скарг громадян провели перевірку стану міських маршруток. Особливу увагу приділили моментам, які давно обурюють городян: нерегулярний графік руху транспорту, відсутність сидінь в деяких автобусах, брудні салони та діряві дахи. Про це повідомляє «Інформатор», посилаючись на дані перевірки й інвентаризації, оприлюднені Іваном Васючковим, завідувачем сектором контролю та моніторингу договірних зобов'язань Департаменту транспорту і транспортної інфраструктури міськради Дніпра.

За даними інвентаризації, на маршрутах щодня працює менше 1,2 тис. автобусів із заявлених перевізниками 1 тис. 579 машин. Комісія вже перевірила майже 300 маршруток, повну перевірку планують завершити до Дня міста.

Як розповів Васючков, головна біда дніпровських маршруток – бруд, сморід і пил в салонах. У деяких машинах додані незаплановані сидіння, а вентиляційні люки намертво заварені. У низки автобусів малюнок протекторів передніх та задніх шин не збігався, а це неприпустиме порушення.

Для того, щоб відстежити рух автобусів онлайн через систему EasyWay, в них повинна працювати GPS-навігація. Зараз тільки 50-80% приладів знаходяться в робочому стані.

Найгірше йдуть справи на маршрутах №90 «Таромське – Центральний ж/д вокзал» та №31 «вул. Осіння – Старомостовая площа». З останнього маршруту пвд час перевірки було знято дві машини з восьми.

Популярні новини зараз

Улюблене мурчання котиків приховує складний механізм і небезпека: що ховається під бурчанням

Заблокували сім-карту і зняли 12760 гривень: українка розповіла про обман у відділенні ПриватБанку

Українцям додадуть ще одну пенсію за станом здоров'я: юрист пояснив, хто увійшов до пільгової категорії

Учасниця "Холостяка" пройшла у Фінал "Міс Україна-2021": не" Зайка", і не Анна Богдан

Показати ще

На третьому місці в рейтингу найгірших маршрутів – №32 «ж/м Мирний – Центральний ж/д вокзал», з нього зняли одну машину.

«Під питанням діяльність перевізника, що обслуговує маршрути №7, №21, №22, №27 ж/м Ігрені й Одинковки – інтервал руху між автобусами перевищує півгодини, а це – не допустимо», - зазначив Васючков.

Зняті з ліній машини перевізники зобов'язані замінити з резерву в АТП. На те, щоб привести до ладу і відремонтувати «забраковані» машини, у них є 10 днів. В іншому випадку їх чекають штрафи, а в найгіршому випадку міськрада розірве договір на обслуговування маршруту з недобросовісним перевізником.

Дніпровські маршрутки небезпечні для життя

Нагадаємо, у Львові шалений мажор "намотав на колеса" жінку, оплакує весь місто: зебра не врятувала.

Як повідомляв раніше Знай.uа київський бидло-маршрутник вляпався у скандал з ветераном АТО.

Також Знай.uа писав про те, що у Вінницькій області зник іноземець, який повертався додому у маршрутці.