11 грудня в столиці Австрії зламався поїзд "Відень - Київ". Пасажирам довелося після 16-годинного очікування добиратися до Києва самостійно.

10 грудня "Укрзалізниця" відкрила 10 нових маршрутів по Україні. Вагони обіцяли виготовити по ширині колії європейських залізниць. Але в перший рейс вагон зламався на половині маршруту.

Одна з пасажирів поїзда "Відень - Київ" Марина Ісмаїлова розповіла ТСН.uа, що сталося.

Жінка повідомила, що 11 грудня о 17 годині поїзд вирушив з вокзалу Відня. Це був австрійський потяг, до якого причепили вагон він "Укрзалізниці".

"Ми від'їхали і вже на першій станції від Відня, буквально через 15 хвилин, нас зупинили і далі ми не поїхали. Там був ураган і в Угорщині обірвало дроти. Пасажирів із сусідніх вагонів (2 вагони і один вагон-ресторан) забрали автобусом в 00 : 30 ночі і відвезли в Будапешт і розселили по готелях або кого-то відправили електричкою кому куди треба було. Це все люди з Угорщини, Австрії, в загальному європейці. А наш вагон відігнали туди, де вони відстоюються і нас просто залишили в вагоні, де було ні їжі, ні нормальних умов, ні опалення ", - зазначила Марина.

Популярні новини зараз
ТЦК дав чоловікам 60 днів: повідомити обов'язково Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять Валютний ринок чекають важливі зміни: як можна буде здати чи купити долари
Показати ще

У підсумку, вагон стояв всю ніч і потім знову рушив, нібито, за маршрутом, але український причіпний вагон не витримав і у нього загорілися колодки.

"Почалося задимлення, мало не пожежа. Ми були там одні, тягнули тільки наш український вагон, тому що, всіх інших пасажирів забрали автобуси", - додала вона.

Відомо, що поїзд зупинився під Будапештом, угорці нічого не говорили і не пояснювали.

"Наші провідники, що могли, те й робили, до них претензій ніяких немає. Провідники наші дзвонили в Україні і вони нам повідомили, що і керівництво" Укрзалізниці ", і посол в курсі, і МЗС. На цей момент у нас вже було 16 годин простою ", - підкреслила жін.

За словами українки, чай провідники пропонували, але іншої їжі не було, хоча при купівлі квитків було зазначено, що у вартість квитка входить сніданок. Трохи пізніше, поїзд відтягнули в депо для перевірки, протримали там ще час, а потім сказали пасажирам, що цей вагон їхати далі не може. Також пасажирам пояснили, що наступний поїзд буде тільки на наступний день.

"Нам сказали, що будуть розселяти в той вагон, де будуть вільні місця. Хоча, продажу вже закрили. Я їм кажу:" Куди ви нас будете туди розселяти? Скільки всього куплено квитків, де ми там будемо сидіти? ". А вони мені кажуть, що нічого не знають. Тобто, нічого не зрозуміло, на яких полицях ми б їхали або на підлозі нам спати довелося б", - зазначила Марина.

Крім того, її дитина була прооперована і тільки виписана з лікарні, тому вони були змушені полетіти літаком.

"Ось тільки сьогодні, 13 грудня, вночі ми повернулися додому, а що з усіма іншими пасажирами невідомо. Всього квиток дорослий коштував 111,60 євро (приблизно 3500 грн.), А дитячий - 55,80 євро. З приводу інциденту з" Укрзалізниці "з нами ніхто не зв'язувався", - поскаржилася жінка.

Раніше портал «Знай.ua» писав, що в Харківській області пасажирський потяг Інтерсіті зупинився через технічну несправність.