У неділю, 1 липня, у популярної авіакомпанії Bravo Airways, тисячі пасажирів якої застрягли в аеропортах, скасували ще чотири рейси. Про це повідомляють ЗМІ.

Так, стало відомо, що з розкладу аеропорту "Київ" (Жуляни), також очікується затримка двох рейсів - на турецьку Анталію і німецький Нюрнберг. Крім того, якщо вірити оновленими даними, час відправлення перенесено на 00:00 і 21:30 відповідно.

В той же час були повністю скасовані рейси на іспанське Аліканте (8:00), албанську Тирану (18:00), польський Люблін (18:10) і Туніс (19:00).

Варто відзначити, що напередодні в авіакомпанії Bravo Airways заявили, що пасажири стали жертвами шахрайства. Також у компанії звинуватили в виниклій проблемі з рейсами туристичного оператора Oasis Travel.

Нагадаємо, що в столичному аеропорту "Київ" затримують рейси з учорашнього дня. Згідно з наданою інформацією, станом на 12:00 на інформаційному табло повідомлялося про затримку семи рейсів. Кілька тисяч туристів застрягли в Києві - вони не можуть вилетіти, зокрема, в Анталію і Батумі.

Популярні новини зараз

Головне за ніч: вагітність Тіни Кароль і донька для Дана Балана, 90 см снігу за день, п'яний збір коштів на церкву і відмова в субсидії

Маша Полякова захотіла Майбах за 5 мільйонів, тому що у неї болять ноги, патлатий наречений запропонував тільки руку

Сестра Ілона Маска народила від їхнього літнього батька - мільярдер сказився, дитині вже три роки

Головне за ніч: зарплати в 35 тисяч, бортпровідники "здали" п'яну Волочкову, а Трінчер отримала від хірурга за невдалі груди

Показати ще

Тоді пасажири, які опинилися в пастці в "Жулянах", намагалися самостійно з'ясувати причини затримки одного з рейсів безпосередньо у авіаперевізника. Відзначимо, що спочатку туристам розповідали про поломку літака, потім про фінансові труднощі компанії, а потім взагалі перестали піднімати трубку.

Також раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що близько 300 українських туристів, які застрягли в аеропорту Тунісу, нарешті повернулися до столиці. Про це розповіла одна з туристок Світлана українським ЗМІ. Так, пасажирка підкреслила, що за 20 годин кілька десятків разів дзвонила в авіакомпанію Bravo Airways, але там не відповідав жоден телефон.

"Тільки що прилетіли. Їх привезла інша авіакомпанія. Туристи вже в "Борисполі", проходять паспортний контроль. Звичайно, після пережитого вони більше ніколи не скористаються послугами авіаперевізника Bravo Airways. Останні 20 годин для них були справжнім кошмаром", - розповіла Світлана.