Мережа АЗС ОККО не збирається переглядати "картельні" ціни на паливо і веде агресивну дискредитаційну кампанію проти конкурентів. Це одна з причин, чому паливо в Україні дешевшати не буде, пише в facebook передавати журналіст Сергій Іванов, передає kp.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Ринок палива завжди був досить криміналізованим, але те, що відбувається зараз, все більше нагадує лихі 90-ті: будуй монополію, грабуй водіїв, «скручуй» ПДВ, знищуй конкурентів. Звання "лідера ринку" все це виправдовує", - пише Сергій Іванов.
За даними тимчасової слідчої комісії, в 2020 році мережа ОККО увійшла в топ-3 компаній по «скруткам» ПДВ на загальну суму 442,6 млн грн. У картельній змові з іншими мережами ОККО диктує ринку завищені ціни на паливо, а також веде медіа-кампанію проти конкурентів. "Обличчя цієї кампанії - так званий експерт паливного ринку за версією ОККО Сергій Куюн. У його інтерпретації ціни мережі обумовлені об'єктивними факторами, він виправдовує те, що ОККО працює в окупованому Криму, спростовує факти ухилення від сплати податків і «скруток», атакує конкурентів. Куюн буквально окупував весь Галузевий медіапростір, перетворивши його на зброю проти конкурентів ОККО", - пише журналіст. За його даними, Куюн разом з кишеньковою нафтогазовою Асоціацією Нелі Привалової на правах «незалежних експертів» лобіюють перевірки і санкції для заправок конкуруючих з ОККО мереж.
На думку Сергія Іванова, замість того, щоб привести ціни у відповідність з ринковими реаліями і «трохи приборкати апетит», ОККО веде агресивну піар-кампанію, покликану переконати українців в «обґрунтованості свавілля, яке вони творять».
Як раніше повідомлялося, ОККО в змові з іншими учасниками ринку штучно завищує роздрібну вартість дизельного палива і бензину. За даними ЗМІ, маржа мережі з 1 літра палива становить 9-11 грн. Антимонопольний комітет вже штрафував ОККО за монопольну змову — в 2016 і 2019 роках на суму 204,3 млн грн і 77 млн грн відповідно. Мережа досі не виплатила штрафи до держбюджету.