Про це пише Багнет. Наводимо матеріал видання без коментарів і ремарок.

Комунальне підприємство, яке очолює Віктор Брагінський, контролюється його родичами і так званим ОЗУ Павлики. Інформатор видданя просив не згадувати його прізвище, бо боїться за своє життя.

Він розповів, що всі тендери з ремонту метро та супутніх робіт здійснює тільки підконтрольна Брагінському компанія ТОВ "Теплоенергоавтоматика", де керівником є Олександр Павлик, а куратором – Кирило Павлик. Обидва-родичі Віктора Брагінського і" смотрящие "над КП"Київський метрополітен". Директором з будівництва комунального підприємства вони призначили свого менеджера - "фунта" Олега Смирнова, який виконує всі команди ОЗУ Павлики.

За словами інформатора, генпідрядником будівництва метро на Виноградар стала компанія "Київметробуд", яка ще з 1949 року будує метро в столиці, але Брагинському і ОЗУ Павлики ця ситуація не зовсім подобається. Знаючи, що метро не можна побудувати без проектно-фінансової документації та грошей, придумали алгоритм, як зробити з АТ "Київметробуд" ручну компанію, гальмуючи узгодження фінансування, і не видаючи кошторисів на будівництво.

При цьому вони отримали на підконтрольні їм ТОВ " Теплоенергоавтоматика "і ще ряд своїх ручних компаній суму близько 700 мільйонів гривень нібито на закупівлю обладнання для лінії метро на Виноградар, і нібито розмістили замовлення на запорізькому заводі" Плутон " (члени ОЗУ Павлики – вихідці із Запоріжжя). Вони домовилися з директором цього заводу і перевели в готівку через рахунки "Плутона" величезну суму.

Популярні новини зараз
Командир полку "Азов" Денис Прокопенко поговорив з дружиною по телефону: вірять, що незабаром возз'єднаються Данія передасть Україні протикорабельні ракети "Гарпун": у чому їх особливість, і як вони допоможуть Такою її ще не бачили: зірка "Кварталу 95" Олена Кравець відкрила в собі новий талант, "Я ридала весь день" "Я вам зараз покажу": журналістка ТСН засняла Марічку Падалко перед ефіром
Показати ще

Співробітники заводу розповіли, що їм дали команду виготовити металеві ящики без будь-якої проектної документації, витрачена сума на виготовлення цих ящиків-близько 2 мільйонів гривень. Після переведення в готівку сотень мільйонів гривень дивним чином раптово помер директор ТОВ "Теплоенергоавтоматика" , і всі кінці - у воду…

Приблизно така ж історія трапилася і з іншими компаніями, підконтрольними ОЗУ Павлики і Віктору Брагинському з постачання будматеріалів. Але тут у заповзятливого Брагінського виникає питання. Коли закінчиться будівництво, потрібно буде поставляти обладнання, ліфти, ескалатори, яких немає. Ось тут все і розкриється. Що робити? Потрібно просто не давати працювати "Київметробуду", не підписувати акти, не видавати документацію, гальмувати фінансування. Як наслідок, "Київметробуд" просто збанкрутує, а понад 1000 його співробітників залишаться без зарплати.

Паралельно Брагінський, маючи інформацію про конфлікт команд мера Києва Віталія Кличка і офісу Президента, почав розгойдувати старі кримінальні справи, щоб заарештовувати рахунки підприємства, блокувати роботу, а потім звинуватити "Київметробуд" в боргом будівництві, незакритих актах і т.п. потім просто розірвати договір і списати всі вкрадені гроші на "Київметробуд".

Але ось невдача. Розірвати договір-значить піти на повторний тендер, шукати додаткові кошти, ходити на суди з нинішнім генпідрядником. А все це завдає удару по репутації Віталія Кличка. І тут тямущі люди з ОЗУ Павлики придумують нову схему. "Київський метрополітен" подає до суду на розірвання договору, хоча у "Київметробуду" є бездоганна правова позиція, щоб виграти ці справи. Але Брагінському співтовариші цього і потрібно, так як вони хочуть продовжити договір на будівництво метро на Виноградар з АТ "Київметробуд" саме за рішенням суду!

І тут Віктор Брагінський з ОЗУ Павлики можуть облапошити і "Київметробуд", і Віталія Кличка, так як фішка криється в наступному. Не підписуючи акти виконаних робіт, вони хочуть створити бюджетну дірку у вигляді витраченого авансу, домогтися нових кримінальних справ, а через суди спробувати стягнути цю суму. При цьому показати, що" Київметробуд " нібито не здатний побудувати гілку на Виноградар, і треба в будь-якому випадку договір розірвати.

В результаті вони хочуть повісити на" Київметробуд " вкрадені ОЗУ Павлики 700 мільйонів бюджетних гривень, прибирають з ринку свого конкурента столичних метробудівців, завести підприємство від ОЗУ Павлики на новий тендер і виграють його!

Цікаво, хто з високопоставлених осіб разом з Віктором Брагінським брав участь у цій багатоходовій комбінації. Чи знає про це його шеф Віталій Кличко? Не секрет, що Брагінський вже давно співпрацює з офісом Президента. Тому всім співробітникам КП" Київський метрополітен " кажуть, щоб вони нічого не боялися, а хто буде перечити команді Брагінського, тих чекають кримінальні переслідування і фізична розправа від учасників ОЗУ Павлики.

При цьому члени ОЗУ Павлики залякують співробітників КП" Київський метрополітен", що мають свою думку. Але досвідчені працівники не розуміють, що відбувається в такому прибутковому комунальному підприємстві, як "Київський метрополітен". Чому нічого не будується, а за документами скрізь одні збитки?

Редакція порталу Багнет готує заяви за даними фактами в офіс генпрокурора. Виявилося, що головна причина зупинки споруди метро на Виноградар-особисте побажання керівника КП" Київський метрополітен " Брагінського! ОЗУ Павлики, за нашою інформацією, навіть оплатила інформаційну атаку в Інтернет-ЗМІ, на тему нібито невиконання "Київметробудом" умов договору, нібито Компанія нічого не будує. І все це для списання великого злодійства погоні.

Віталій Кличко, фото: Facebook
Віталій Кличко, фото: Facebook

Журналісти сподіваються, що мер Києва Віталій Кличко зробить кадрові зміни в даному комунальному підприємстві, які давно назріли. Але перш мер повинен поставити Віктору Брагінському кілька важливих питань. Чому за чотири роки будівництва метро на Виноградар не закритий жоден акт виконання робіт, адже в реальності метробудівці робили все за графіком? Чому на заводі" Плутон " в Запоріжжі немає проектної документації на замовлене обладнання? Чому в принципі цього обладнання немає-ні станційних ліфтів, ні ескалаторів? Зрозуміло, що питання риторичні. Особливо враховуючи, що Брагінський на нарадах в КП "Київський метрополітен" постійно з посмішкою підкреслює, чим довше йде будівництво метро на Виноградар, тим більше у нього грошей!