Про це повідомив голова правління ГО «Громадський контроль» Денис Селін, повідомляє Антикор .

«В області вирішили витратити 20 млн. грн. реклами медичних установ. Буде масова реклама на бордах та публікаціях в інтернет-ЗМІ. Дивовижність ситуації полягає в тому, що рекламу замовляє кожен окремий заклад – наразі оголошено тендерів майже 8 млн. грн. Хочуть замовити рекламу на 670 бордах та у 620 статтях, і це оголошено лише 40% від плану. У минулі роки я взагалі не бачив, щоб медичні установи витрачали кошти на рекламу, зазвичай їм на медикаменти не вистачало. Якщо ми говоримо про соціальну рекламу, то зазвичай соціальну рекламу розміщували безкоштовно або за цінами в кілька разів нижчими від ринкових цін. Але тут ситуація зворотна», – зазначив він.

Він наголосив, що у фірмах, які виграють ці тендери, керівниками були чи є люди, які балотувалися від партії Громадська сила.

«На тендери завжди приходить лише один учасник, тож конкуренції немає. Також повідомляють, що на директорів медичних установ дуже тиснуть, щоб вони проводили такі закупівлі, іноді називають прізвище Басов( Військова Адміністрація може це перевірити та встановити тих, хто тисне)», - наголосив він.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Холод та дощі терпіти недовго: прогноз погоди на тиждень Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

Денис Селін навів приклади конкретних тендерів, де перемогли представники партії «Громадська сила».

  • 1,2 млн (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенка балотував від ДС)
  • 1,2 млн (МЕДІА ДНІПРО власник Старостенка балотував від ДС)
  • 800к (МЕДІА ІТ власник Старостенко балотував від ГС)
  • 600к (АМК-МАРКЕТ, минулий керівник Басів, балотувався від ГС)
  • 1,5 млн
  • 1,3 млн
  • 1,3 млн