Про це пише KP.ua з посиланням на відповідні документи.

“На жаль, замість радіти від відкриття головного київського довгобуду - Подільського мосту - кияни здебільшого перебувають в шоці від того, як це сталося. Бо не слід забувати, що цей об’єкт також є й головним символом столичної корупції. І за розслідуваннями ЗМІ, він досі продовжує залишатися “годувальницею” чиновників з оточення Віталія Кличка, в першу чергу - Дениса Комарницького. Це видно й за результатами “урочистого відкриття”. Адже замість презентувати давно обіцяний міською владою і омріяний киянами об’єкт, який мав спростити рух з півночі лівобережної частини Києва до центру, ми отримали фактично недобудову, яка є небезпечною, веде “в нікуди” і в реальності нікому в такому вигляді не потрібна”, - констатується у матеріалі.

Автори розслідування наводять конкретні факти, які доводять наведені вище тези.

“Факт 1. Подільський міст відкрили, не здавши в експлуатацію. Про це свідчить відповідь з Держінспекції архітектури та містобудування на депутатське звернення, що опинилась у нашому розпорядженні. Запит було направлено 19 грудня, тобто через 19 днів після квазівідкриття мером цього об'єкта. А це означає, що він не готовий до повноцінного функціонування та обслуговування. Тобто, по-перше, відкривати його для проїзду було просто протизаконно. А, по-друге, потенційно рух недобудовою - просто небезпечний для життя. Причому, якщо щось станеться, відповідальних не буде - бо акту введення в експлуатацію ніхто не підписував.”, - зазначають ЗМІ, додаючи підтверджуючий документ.

Популярні новини зараз
"Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю Подорожчання буде нестерпним: українцям радять робити запаси – по 10 кіло не менше У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт
Показати ще

Другий факт, наведений у публікації - відкритий міст веде з перевантаженого Подолу, а точніше від Валів, де інфраструктуру ніяк відповідно не підготували, до дачних участків Русанівських садів. Де також нічого з дорогами не робили, це звичайні, “злегка підлатані”, дачні проїзди, які ще й постійно підтоплює, бо зробити там водовідведення підрядник не додумався (або Комарницький просто “притримав” відповідний бюджет).

Факт номер 3, на якому акцентують увагу автори статті - рухатися новим мостом зможе лише транспорт екстрених служб, військові і єдиний автобусний маршрут №111, який веде від пл. Українських Героїв на ст. м. “Лівобережна”.

“Саме так - не на Троєщину, а на “Лівобережну”, і взагалі не зрозуміло, кому цей маршрут потрібен. Хіба що дачникам, бо значна його частина пролягає саме Русанівськими садами. Тож очевидно, що “урочисте відкриття” було потрібно меру лише для галочки. Тепер можна легше відмахуватися від критиків. І в той самий час - продовжувати “добудовувати” міст, виділяючи на нього мільярди з кишень киян. Бо відмовлятися від такої “жирної” годівниці ніхто не збирається”, - резюмується у матеріалі.