У 2024 році підрозділи Дніпровської міськради провели десять тендерів для придбання рекламних послуг загальною вартістю 31,24 млн грн.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляється у системі "Прозорро".
У частині тендерів здобуло перемогу ТОВ "Рекламне агенство "Прайм"", яким керує Євгеній Морозов із Дніпра, який раніше працював водієм.
За 8,03 млн гривень агенство "Прайм" організує випуски інформаційних повідомлень хронометражем 60 секунд на радіо по 790 грн і пости у місцевих ЗМІ. Найдорожчі розцінки згідно документів закупівлі на opentv.media, dnepr.info, centr.tv, де випуск публікацій обійдеться по 6 700 грн.
Ще на 7,57 млн грн Дніпровська міськрада замовить у ФОП Храпко Олександра Ігоровича виходи інформаційних повідомлень по 30 секунд. Одне повідомлення обійдеться у 395 грн.
У ФОП Сергєєва Олена Миколаївна міськрада замовила публікації у "Telegram" по 1 995 грн, та в "Фейсбуці" – по 1 195 грн.
Рекламувати владу за кошти платників податків будуть також на місцевому телебаченні. Зокрема, ТОВ "Айк’ю Діджитал Груп" заплатять за просування реклами на телебаченні 2,42 млн грн.
Так, трансляція на "11 канал" коштує 230 тис грн на місяць, а на каналі "Відкритому" – 210 тис грн за місяць.
Цікаво, що "Айк’ю Діджитал Груп", раніше отримувала кошти від партії "Пропозиція" мера Дніпра Бориса Філатова. Журналісти повідомляють, що ТОВ належить В'ячеславу Холодному.
Нагадаємо, "Проблема корупції перебільшена": мер Дніпра Філатов пропонує "заплющити очі" на мільйонні тендери
Раніше ми писали про те, що "Відхилення всіх жлобів...": українці сміються з картин глави "Укрбуду" Максима Микитася
Як повідомляв Знай.ua, "Ви - у**бки": мер Дніпра Філатов публічно образив тих, хто виходить на протест проти розтрати бюджету