Підприємство звинувачують у провалі забезпечення армії боєприпасами. За словами Тамерлана Вагабова, колишнього радника голови АОЗ, на кінець 2024 року підприємство не виконало контракти на постачання боєприпасів на суму 25 мільярдів гривень. Мова йде про критично важливі снаряди калібрів 155 і 152 мм та мінометні міни.

"Це катастрофа! Через такі дії ми ризикуємо не лише втратою грошей, але й життям наших військових," — зазначив Вагабов.

Він також заявив, що правоохоронні органи мають розібратися в ситуації. За його словами, керівники подібних структур повинні нести відповідальність за свої дії. "Головна проблема – це відчуття безкарності, яке панує в таких важливих установах," — підкреслив Вагабов.

Раніше вже повідомлялося, що Вагабов пояснив, як голова АОЗ Марина Безрукова підставила ЗСУ на фронті.

На тлі активних бойових дій такі помилки мають вигляд справжньої диверсії. Адже без мінометів ЗСУ не можуть ефективно знищувати ворога, прикривати своїх бійців та стримувати тиск окупантів.

Популярні новини зараз
З травня тариф на електроенергію може зрости на 64%: пільгові тарифи зникнуть Військкомати втрачають контроль: як уникнути мобілізації без участі ТЦК Гороскоп на квітень-2025 для всіх знаків Зодіаку: тертя Козорогів, витрати Дів та нові зустрічі Овнів просто в день народження Українцям виплатять до 20 000 гривень за новою програмою підтримки: хто отримає гроші
Показати ще

Хто винен у цій катастрофі? Усі погляди зараз спрямовані на Агентство оборонних закупівель (АОЗ) та його голову Марину Безрукову.

"Останні 10 днів з боку багатьох військових блогерів та деяких народних депутатів озвучувалися думки про те, що АТЗ було поінформовано про неналежну якість (боєприпаси - ред.) та ризик зриву поставок", - зазначив Вагабов.

За його словами, всі вони прогаяли дуже важливу деталь – результати аудиту Міноборони, який проводився в АТЗ, у висновках чітко написано про наявність проблем.

Ексрадник голови АТЗ Тамерлан Вагабов виступив із різкою заявою на ефірі у головного редактора "Хвилі" Юрія Романенка: "З кінця літа і до осені проводився аудит, який виявив системні проблеми. Керівництво АТЗ було проінформовано про це, але не зробило жодних кроків для виправлення ситуації. Чому технічна інспекція так і не була проведена – залишається загадкою”.