Київські вулиці раптом потрапили до планів капітальних ремонтів, стверджують активісти з "Пасажири Києва" у Facebook. Після аналізу технічних актів виявилося, що багато хто з них вимагає лише невеликого середнього ремонту, але міський бюджет може "розігнатися" до масштабних і дорогих робіт.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк все розкрилося?
Громадська організація запросила офіційні акти про стан доріг та порівняла їх із планами ремонту. Результати здивували: капітальні ремонти заплановано там, де дорожнє покриття майже ціле. Наприклад:
- Проспект Свободи. Покриття на 99%, пошкодження всього 650 кв. м. Замість капремонту на 328 млн. грн, можна обійтися поточним ремонтом всього за 0,9 млн. гр . Економія – у 360 разів!
- Вулиця Богатирська. Замість капремонту за 1,4 млрд грн, за підрахунками, достатньо відремонтувати 1000 кв. м покриття. Кияни навіть утворили петицію проти масштабних витрат, але її відхилили.
Навіщо платити більше?
Активісти нагадують, що капітальний ремонт – це не лише масштабніші роботи, а й величезні витрати. Середній ремонт коштує близько 1400 грн за кв. м, а капітальний – вже 6480 грн за кв. м.
Найдивніше: з усіх вулиць, включених до плану на 2025 рік, капітальний ремонт справді потрібен лише двом: Харківському шосе та вулиці Зрошувальній. Решта досить середнього ремонту або навіть косметичної підправки.
Що кажуть городяни?
Багато киянів вже висловили подив: чому в місті, де є вулиці в реальній руїні, гроші хочуть витрачати на те, що можна полагодити малою кров'ю? Проте знайшлися й ті, хто з ремонтом погоджується:
- "Просто у міста багато мільярдів, а мільярдпальний завод ще не збудували, так що доводиться якось викручуватися"
- "Ну щодо Милославської я згодна, що вимагає ремонту дуже і дуже давно"
"Капітальний ремонт проспекту Свободи повинні ще в 20 або 21 році розпочати. Весь час переносили. Там жахливий стан вулиці, тротуарів та опор освітлення."
"Пасажири Києва" наполягають на перегляді планів ремонту та перерозподілі бюджету. Вони впевнені: такі витрати можна оптимізувати, а заощаджені кошти спрямувати туди, де дороги справді у біді.
Чи це так станеться, покаже час. Поки що залишається тільки сподіватися, що думку городян почують, а кошти витрачатимуться розумно.
Нагадаємо, Кличко перетворює столицю на будівельний гігант – не за рахунок оборони, а дитячих порожніх садків: пішло понад 30 млрд грн
Раніше ми писали про те, що за 3,5 мільйона гривень в Україні позбавлять зупинку від калюж: плани амбітні
Крім того, Знай.ua повідомляв, будівництво школи під Києвом тягнеться з 2017 року: витрачено 50 млн грн, але корупція і затримки все гальмують прогрес