У Черкасах розгорівся гучний скандал за участю високопрофільного чиновника Олександра Яценка. Він, як директор департаменту житлово-комунального комплексу міськради, опинився під підозрою у незаконному збагаченні.

Наразі Яценко служить на посаді командира одного з ТЦК.

Як повідомляє 368.media, з 2020 до 2024 року Яценко примудрився накопичити активи на суму понад 15 мільйонів гривень, що явно не відповідає його офіційним доходам. У його арсеналі – два дорогі авто, оформлені на його матір: Mercedes-Benz GLS 580 та Lotus Eletre. Проблема в тому, що мати навіть не має посвідчення водія.

Сам Яценко їздив цими машинами, чим викликав питання у слідства.

Олександр Яценко / фото: Провінція
Олександр Яценко / фото: Провінція

Популярні новини зараз
Розшук ухилянтів: як перевірити, чи ви у списку ТЦК ПриватБанк залишає клієнтів без соцвиплат: гроші повертаються державі Гороскоп на сьогодні, 3 червня: емоційність раків, реалізм стрільців та непорозуміння тельців Мобілізація у червні: кому прийдуть повістки, а хто отримає штраф від ТЦК
Показати ще

Крім того, у його розпорядженні – Land Rover Discovery, який за документами належить благодійному фонду "Другий фронт Черкаси" та нещодавно куплений Volkswagen Touareg. Ці активи також викликають підозри, особливо враховуючи, що офіційні доходи Яценка та його сім'ї за два роки становили лише 1,16 млн гривень, а витрати – понад 1,8 млн грн.

Додатково слідчі звернули увагу на земельну ділянку у Свидівецькій сільраді Черкаського району, якою Яценко та його громадянська дружина користуються як власністю.

Крім того, чиновник "забув" задекларувати всі ці активи. НАЗК підтвердило, що Яценко не має законних джерел доходу для таких покупок, тому на частину майна накладено арешт.

Нагадаємо, МОЗ замовило будівельні роботи фірмі, що фігурує в семи корупційних скандалах - заплатять 1,7 млн. державних коштів

Раніше ми писали про те, урядовці та їхні сім'ї за час повномасштабної війни вивезли з країни не менше 7 мільярдів гривень

Крім того, Знай.ua повідомляв, літаки не літають, а зарплати – ростуть: гендиректори зруйнованих аеропортів продовжують гребти гроші за порожні термінали