Повітряний простір України закритий з початку війни, але директори цивільних аеропортів продовжують працювати та отримувати зарплати, навіть якщо їхні аеропорти зруйновані чи стоять без діла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це йдеться у розслідуванні "Слово і діло".
Наприклад, гендиректор аеропорту «Бориспіль» Олександр Дубревський за два роки війни заробив понад 7,7 млн гривень. Він пояснює це тим, що аеропорт підтримує готовність інфраструктури, оновлює системи безпеки та навчає персонал.
В інших цифри "скромніші":
- Директор аеропорту «Київ» (Жуляни) Олександр Нестеренко заробив близько 1,35 млн гривень за два роки.
- У Запоріжжі Олександр Коняхін отримав понад 2 млн гривень.
- У Львові Тетяна Романовська – 1,7 млн. гривень.
- У Кривому Розі Ігор Лашин – 1,3 млн. гривень.
Навіть директор давно зруйнованого аеропорту в Донецьку Владислав Близнюк продовжує отримувати зарплату: 428,5 тисячі гривень за два роки.
Деякі керівники менших аеропортів, як у Вінниці, Хмельницькому чи Ізмаїлі, заробили близько 300-400 тисяч гривень за рік.
Незважаючи на закриті кордони та зруйновану інфраструктуру, аеропорти продовжують тримати технічну базу, а їхні директори – отримувати солідні виплати.
А ми нагадуємо, війна – не перешкода відпочинку: депутати Львівської облради використовують службові відрядження для сімейних подорожей за кордон.
Крім того, послуг немає, роботи не ведуться, а платіть мертвій жінці: одесити в шоці від комунальних махінацій та боргів
Читайте також, що на Закарпатті землю для переселенців роздають за вигідними умовами "своїми": скандал навколо "Добробуду" та його зв'язки з Павлом Котиком